اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ترافیک شیراز:

محورهای ورودی شیراز نیاز به بازنگری و اصلاح دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای ترافیک شیراز گفت: محورهای ورودی شیراز نیاز به بازنگری، اصلاح یا تعریض جاده دارد که در کاهش خسارات جاده‌ای برای مسافران تاثیرگذار است.

محورهای ورودی شیراز نیاز به بازنگری و اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان شیراز که با حضور نمایندگان مردم شیراز در خانه ملت و دیگر اعضای جلسه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود زحماتی که در حوزه راه‌های این شهرستان کشیده شده است، هنوز در برخی بخش‌ها بی‌مهری‌هایی دیده می‌شود که نتیجه آن تعداد نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای به ویژه در محورهای ورودی شیراز است.

وی ادامه داد: باید پذیرفت با پیگیری جدی و رفع نقاط حادثه‌خیز و نگاه مدیریتی تخصصی می‌توان از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کرد.

زرین‌کلاه با بیان اینکه در حادثه تصادف جاده دشت ارژن که منجر به فوت تعدادی از هموطنان شد، بنابر اعلام کارشناسان مربوطه علت حادثه، خواب‌آلودگی و عبور از سرعت مطمئنه راننده اتوبوس بوده است، تصریح کرد: در برخی نقاط جاده‌ای به ویژه جاده‌های روستایی و محورهای ورودی شیراز نیاز به بازنگری، اصلاح یا تعریض جاده است و این امر می‌تواند کاهش خسارات جاده‌ای را برای مسافران در بر داشته باشد.

فرماندار شیراز با اشاره به محورهای جاده‌ای شیراز - دشت ارژن، جاده روستاهای کرونی و کفترک به همراه شهر داریون از توابع بخش مرکزی شیراز، خاطرنشان کرد: در گذشته سرمایه‌گذاری مناسبی در حوزه راه‌های شیراز صورت نگرفته است و ضرورت دارد اداره کل راه و شهرسازی فارس نقاط حادثه‌خیز به ویژه در محورهای ورودی شیراز را برطرف کند.

رئیس شورای ترافیک شیراز از اداره کل راه و شهرسازی استان فارس خواست تخصیص اعتبارات اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های این شهرستان در اولویت قرار گیرد به نحوی که خدمات انجام شده برای مردم ملموس باشد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول