اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گروه نمایشی خوابگردهای صحنه

«آخرین نامه» در تالار هنر به مقصد می‌رسد

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر از به روی صحنه رفتن تئاتر «آخرین نامه» به نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا در تالار هنر اصفهان خبر داد.

«آخرین نامه» در تالار هنر به مقصد می‌رسد

پیام میرکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: «آخرین نامه» نمایشی با موضوع دفاع مقدس است که داستان آن با خلق کمدی‌های موقعیت و کلامی روایت می‌شود.

وی درباره داستان این نمایش گفت: این تئاتر داستان دو نفر دیده‌بان در منطقه جنگی سومار است که یکی از آنها محلی است و پیش از جنگ از آن طرف مرز جنس وارد می‌کرده و دیگری یک سرباز وظیفه است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: با اضافه شدن یک نیروی کمکی بسیجی به این افراد، روابط آنها به چالش کشیده می‌شود و این فرد بسیجی در اقدامی ایثارگونه از میدان مین رد می‌شود تا رزمندگان را از حضور دشمن با خبر کند.

وی درباره عوامل نمایش آخرین نامه اظهار کرد: محمد ترابی، رضا مولودی، مهدی خادمیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند ضمن اینکه از صدای رزیتا کروندی نیز در بخش‌های مختلف این نمایش استفاده شده است.

میرکی ادامه داد: همچنین حسین عبدالهی به عنوان طراح و مشاور کارگردان و میلاد عباسی به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش فعالیت دارند و سعید خرم‌جو نیز انتخاب موسیقی‌های نمایش را برعهده داشته است.

به گزارش فارس، تئاتر آخرین نامه به نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و کارگردانی پیام میرکی تا نهم آبان ماه از ساعت 18:30 در سالن کوچک تالار هنر اجرا می‌شود، علاقه‌مندان برای تماشای این تئاتر می‌توانند به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است روز دوشنبه یکم آبان ماه این نمایش فقط ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول