اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیام مهر و دوستی و صلح و صفا

سیمرغ هنر بر قاف قیروکارزین نشست

خبرگزاری فارس: کاروان هنری سیمرغ هنر در پنج نقطه شهرستان قیروکارزین به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مانند نمایش عروسکی، تئاتر و برگزاری مسابقه همراه با اهدای کتاب پرداخت.

سیمرغ هنر بر قاف قیروکارزین نشست

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین در حاشیه اجرای برنامه توسط کاروان هنری سیمرغ هنر در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: این گروه با رویکرد توسعه فرهنگ کتاب، کتاب‌خوانی و ترویج هنرهای مختلف به سراسر استان فارس سفر می‌کند و به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری می‌پردازند.

جلال نوروزی با اشاره به استقبال مردم و به ویژه کودکان از اجرای برنامه‌های هنری و نمایش‌های اجرا شده توسط کاروان سیمرغ هنر افزود: کاروان هنری سیمرغ هنر با پیام مهر و دوستی و صلح و صفا در پنج نقطه شهرستان قیروکارزین به اجرای نمایش عروسکی و تئاتر و برگزاری مسابقه همراه با اهدای کتاب می‌پردازد.

وی اضافه کرد: طرح سیمرغ هنر، کاری هنری از موسسه خورشید به سرپرستی علی ثابت و با هنرمندی امیر خواجه‌میرکی، اسماعیل نبوی‌زاده، محسن اسکندری، سعید دل پسند، کامران هوشمند، بابک زرنویس و سلمان فرخنده است که تاکنون در بیش از 80 نقطه استان فارس به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات همراه با اهدای کتاب توسط این کاروان هنری بیان داشت: باید تمام دستگاه‌های فرهنگی در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند و در راستای ارتقای هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی قدم بردارند.

نوروزی در پایان افزود: هر مسئولی در شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است که باید به ناهنجارها و آسیب‌های اجتماعی بیشتر توجه کنیم و زمینه‌های تقویت فرهنگ عمومی جامعه را فراهم آوریم.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول