اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

حفظ ثبات سیاسی قبل از انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: حفظ ثبات سیاسی در چند ماه مانده به انتخابات برای همه به ویژه مسئولان، سیاست‌مردان و احزاب لازم و ضروری است.

حفظ ثبات سیاسی قبل از انتخابات ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به فرا رسیدن روز عرفه اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) می‌فرماید "زبان دعا با زبان‌های دیگری که داشته، فرق می‌کند و یکی از مصادیق واقعی دعا روز عرفه و دعای عرفه امام حسین (ع) است که زبان تضرع به درگاه الهی است که باید بندگان اینطور خود را محتاج خداوند بدانند".

وی افزود: آرامش سیاسی ایران مقدمه‌ای برای حفظ نظام و کشور است و اگر دشمن بخواهد حکومتی را ساقط کند، ابتدا بی‌ثباتی و ناامنی در زمینه‌های مختلف را فراهم می‌کند و سپس درصدد سقوط است.

کرمی‌پور ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرماید "بزرگ‌ترین فرصتی که امروز در اختیار ملت ایران و مسئولان قرار دارد، ثبات کشور و نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان می‌خواهند این ثبات را از بین ببرند و در یک کشور بی‌ثبات نه کار عملی می‌شود، نه کار اقتصادی و فرهنگی، اما وقتی امنیت و آرامش در یک کشور باشد ملت فرصت پیدا می‌کند که استعدادهای خود را بروز دهد".

وی بیان کرد: رهبری همچنین می‌فرماید "به کوری چشم دشمنان بر خلاف تهدیدها، تحریم‌ها و خباثت‌گری دشمنان جوانان عزیز ما توانسته‌اند در میدان‌های گوناگون عظمت، استعداد و آمادگی خود را در زمینه‌های مختلف به رخ جهانیان بکشند که این به برکت ثبات است" .

کرمی‌پور با اشاره به اهمیت ثبات در ایران تصریح کرد: حفظ ثبات سیاسی در چند ماه پیش از انتخابات برای همه به ویژه مسئولان و سیاست‌مردان و احزاب لازم و ضروری است.

وی اذعان داشت: در این رابطه مقام معظم رهبری می‌فرماید "باید همت مسئولان این باشد که آرامش سیاسی کشور را حفظ کنند و نگذارند، فضای سیاسی کشور جنجالی و متلاطم شود و سفارش ما بیشتر به مسئولان و سیاستمداران این است" .

خطیب جمعه زرند گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی بارها اعلام کرده بود آسمان ما نمی‌تواند مورد تهدید هواپیماهای غیره قرار گیرد، اما در روزهای گذشته شاهد این بودیم که هواپیماهای بدون سرنشین حزب‌الله لبنان وارد فضای خاک سرزمین‌های اشغالی می‌شود که آنها حتی متوجه این امر نمی‌شوند.

کرمی‌پور ابراز داشت: ‌قدرت پوشالی آنها که برای جهانیان درست کرده بودند در هم شکسته شده گرچه انسان‌های فهیم با شکست سختی که در جنگ 33 روزه بر آنها وارد شد، می‌دانند که رژیم اشغالگر فقط یک قدرت پوشالی بیش نیست‌ که مدت اندکی را به حیات سیاسی خود ادامه داده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول