اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین سمینار ملی امنیت غذایی مازندران خبر داد

ارسال 870 مقاله به دبیرخانه سمینار ملی امنیت غذایی در سوادکوه

خبرگزاری فارس: دبیر دومین سمینار ملی امنیت غذایی با اشاره به استقبال از برگزاری دومین سمینار ملی امنیت غذایی، گفت: 870 مقاله به دبیرخانه دومین سمینار ملی امنیت غذایی ارسال شده است.

ارسال 870 مقاله به دبیرخانه سمینار ملی امنیت غذایی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سارا جعفریان صبح امروز در دومین سمینار ملی امنیت غذایی با اشاره به برگزاری پنج سمینار منطقه‌ای با موضوع امنیت غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، بیان کرد: یک دوره ملی این سمینار نیز برگزار شده است و امسال شاهد برگزاری دومین سمینار امنیت غذایی در مقیاس ملی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه هستیم.

با بیان اینکه 870 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است، افزود: 620 مقاله به عنوان پوستر و 120 مقاله به عنوان سخنرانی انتخاب شده است.

وی افزود: دومین سمینار ملی امنیت غذایی با همراهی دانشگاه آزاد واحدهای؛ جویبار، آیت‌الله آملی، قائمشهر، نور و سوادکوه برگزار می‌شود.

جعفریان از تشکیل چهار کمیته برگزاری این سمینار خبر داد و یادآور شد: کمیته اجرایی، کمیته علمی، کمیته اجرایی و کمیته دانشجویی از کمیته‌های این سمینار بوده‌اند.

دبیر دومین سمینار ملی امنیت غذایی از همراهی نزدیک به 70 نفر در این سمینار و حضور در کمیته‌های مختلف خبرداد و خاطرنشان کرد: حضور اساتید و پژوهشگران در این سمینار موجب کیفیت قابل توجه این سمینار شده است.

جعفریان به تلاش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی با موضوعات کاربردی اشاره کرد و افزود: استفاده از توانمندی‌های علمی و دانشگاهی به منظور دستیابی به اهداف اهداف و چشم‌اندازهای این واحد دانشگاهی در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای‌ پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول