اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شاندیز خبر داد

ایجاد نخستین مرکز آموزشی و آماتوری نجوم کشور در شاندیز

خبرگزاری فارس: شهردار شاندیز گفت: نخستین مرکز آموزشی و آماتوری نجوم کشور با مشارکت بخش خصوصی در شاندیز ظرف مدت دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ایجاد نخستین مرکز آموزشی و آماتوری نجوم کشور در شاندیز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد رجب‌زاده عصر امروز در نشست خبری شهردار شاندیز اظهار کرد:  یکی از سیاست‌هایی که در این شهر پیگیری می‌شود حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد فضاهای اقامتی موقت در شهر است که تمام اقشار جامعه بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای اصل 44 قانون اساسی، انتقال اقتصاد به بخش خصوصی سرعت یافت، افزود: در این راستا با همکاری شورای شهر شاندیز یکی از پروژه‌های گردشگری به نام پدیده شاندیز به سرعت در حال اجراست.

شهردار شاندیز به دیگر اقدامات انجام شده در شهر شاندیز اشاره کرد و افزود: از دیگر اقدامات شهرداری شاندیز با مساعدت شورای شهر، تسهیل بلوار ورودی شهر است، همچنین شهرداری با پیاده‌سازی سیستم‌های نرم‌افزاری مالی و جامع شهرسازی الگوی جامع شهرسازی را ارائه می‌دهد.

وی  با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری شاندیز گفت: با بازگشایی خیابان‌های شهر ترافیک کاهش یافت و بهسازی بافت قدیمی و مرکزی شهر نیز اجرا شد.

شهردار شاندیز ادامه داد: هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال اجرا در شاندیز وجود دارد، ضمن اینکه ایجاد پارک جنگلی و چندین پارک محلی در دستور کار قرار گرفته است.

رجب‌زاده تاکید کرد: نخستین مرکز آموزشی و آماتوری نجوم کشور نیز در این راستا با مشارکت بخش خصوصی نیز در مدت دو سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ارتباط با ظرفیت گردشگری شاندیز نیز اظهار کرد: تاکنون 30درصد از ظرفیت گردشگری شاندیز در قالب پروژه‌های بزرگ در حال اجراست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول