اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

ارتباط بین کتابخانه‌ها و مدارس گسترش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه ارتباط بین کتابخانه‌ها و مدارس باید گسترش یابد، گفت: هشت باب کتابخانه در بهار فعال است که از این تعداد پنج باب شهری و سه باب روستایی است.

ارتباط بین کتابخانه‌ها و مدارس گسترش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده بعدازظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های شهرستان بهار اظهار داشت: ارتباط بین کتابخانه‌ها و مدارس باید گسترش یابد و از هر آموزشگاه یک معلم به عنوان رابط فرهنگی انتخاب شود تا بحث کتاب و کتابخوانی را گسترش دهد.

وی اضافه کرد: باید کتابخانه‌های شهرستان به کتاب‌های مرجع و روز مجهز شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مراجعان باشیم.

فرماندار شهرستان بهار به هفته کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در این هفته که از 25 آبان‌ماه آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی، کتابچه و کتاب در سطح مدارس، ثبت‌نام رایگان در کتابخانه‌های عمومی در طول هفته، تجهیز یک آموزشگاه به کتاب روز توسط شهرداری بهار، بازدید مسئولان از کتابخانه‌های عمومی، ایجاد کتابخانه سیار و مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سطح مدارس را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی تصریح کرد: هشت باب کتابخانه در سطح شهرستان بهار فعال بوده که از این تعداد پنج باب شهری و سه باب روستایی است.

گلکارزاده اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 55 هزار جلد کتاب با 45 هزار عنوان در کتابخانه‌ها موجود است و 4 هزار نفر عضو کتابخانه‌های شهرستان هستند.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول