اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز:

مسئولان باشگاه تراکتورسازی کم‌لطفی کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ماشین‌سازی ضمن گلایه از مسئولان باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در بازی مقابل ماشین‌سازی باید 50 گل می‌زد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی کم‌لطفی کردند

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: پیش از انجام بازی روز گذشته تراکتورسازی با ماشین‌سازی، قرار شده بود که این بازی رسانه‌ای نشود تا آرامش هر دو تیم برهم نخورد.

وی افزود: ما پیش از بازی هم می‌دانستیم که از تراکتور شکست خواهیم خورد اما وضعیت تیم ما ایجاب می‌کرد که در فضایی به دور از تماشاگر و خبرنگاران به محک بازیکنان خود پرداخته تا نقاط ضعف و قوت تیم نمایان شود.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال تهران و ماشین‌سازی تبریز گفت: جو پیش از بازی نشان می‌دهد که بازی در فضای دوستانه برگزار نخواهد شد، همانطور که دیدیم یکی از بازیکنان تیم تراکتورسازی یار ما را به عمد زد و داور هم هر دو بازیکن را اخراج کرد. 

اکبرپور با اشاره به اینکه اگر تیمش دیروز در مقابل تراکتورسازی به میدان نمی‌رفت، این تراکتور بود که تحقیر می‌شد، افزود: عده‌ای در بازی تراکتورسازی با ماشین‌سازی شیطنت کردند و قصد ضربه زدن به فوتبال تبریز همچنین رو در رو قرار دادن تماشاگران دو تیم را داشتند.

نیمه دوم بهتر شدیم

اکبرپور، در مورد شکست سنگین تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: من نیمه اول بازیکنان تستی و ذخیره را در میدان گذاشته بودم و طبیعی بود که هدف من محک این بازیکنان بود اما گویا برای تراکتورسازی نتیجه بسیار مهم بود.

سرمربی ماشین‌سازی، بازی تیمش در نیمه دوم را بهتر دانست و عنوان کرد: وقتی ترکیب اصلی تیم در میدان قرار گرفت، بازی بهتری از تیم شاهد بودیم و در نتیجه نیمه دوم، شکست ما با اختلاف یک گل بود.

وی افزود: ماشین‌سازی با یک جلسه تمرین نفرات خود را شناخت و ما در حداقل زمان ممکن تیم را روانه مسابقات کردیم، بعضی از بازیکنان تیم ماشین‌سازی به سبب چند سال ذخیره‌نشینی از شرایط بازی خارج شده‌اند اما نهایت تلاش خود را برای آماده کردن تیم برای کسب نتایج بهتر می‌کنیم.

نمازوف با درخواست من به ماشین آمد

اکبرپور که دو دهه پیش بازیکن آصف نمازوف بود در مورد آمدن این مربی اظهار داشت: نمازوف استاد من در فوتبال بود و بنا به درخواست من برای کمک به تیم ماشین‌سازی آمده است.

وی در مورد سمت نمازوف گفت: وی یا به عنوان مربی و یا مدیر فنی در تیم ماشین‌سازی فعالیت خواهد کرد و امیدوارم حضور وی سبب ارتقا سطح بازی ماشین‌سازی شود.

به خاطر نتایج تیم تحت فشار نیستم

اکبرپور در مورد اینکه آیا به واسطه نتایج تیم ماشین‌سازی تحت فشار است، گفت: من در تیم ماشین‌سازی از طرف هیچ‌کس تحت فشار نیستم.

وی افزود: همه وضعیت ماشین‌سازی را در ابتدای فصل می‌دانستند و من نیز گفته بودم که این تیم برای کسب نتایج آبرومند نیاز به زمان دارد و اگر قرار باشد تیمی با یک جلسه تمرین برود و در مسابقات نتیجه بگیرد، اساس فوتبال  زیرسئوال می‌رود.

سرمربی تیم ماشین‌سازی، از افزایش تمرینات تیمش خبر داد و گفت: با اینکه تمرینات خود را دیر آغاز کردیم اما روز به روز پیشرفت می‌کنیم و به آینده تیم در بازی‌های آتی امیدوار هستیم.

وی، تیمش را مستحق شکست سنگین در مسجد سلیمان ندانست و تصریح کرد: در این بازی قاضی میدان علیه تیم ما بود و در صحنه‌ای توپ شوت شده به دست بازیکن ما خورد که داور اعلام پنالتی، بازیکن ما را اخراج کرد.

اکبرپور گفت: بازیکنان تیم ماشین‌سازی تا به امروز پولی نگرفته و فقط به عشق این تیم و تبریز بازی کرده‌اند که من ضمن تشکر از آنها، از مدیریت باشگاه و مسئولان هیئت فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم. 

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول