اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی ماشین‌سازی تبریز:

قبول هدایت ماشین‌سازی ریسک بزرگی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی ماشین‌سازی تبریز گفت: من در تیم ماشین‌سازی اکبرپور شدم و نسبت به این تیم دین دارم، اما با این حال با قبول مسئولیت فنی این تیم ریسک بزرگی کردم.

قبول هدایت ماشین‌سازی ریسک بزرگی بود

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم ماشین‌سازی تنها با یک جلسه تمرین مقابل گسترش فولاد قرار گرفته و به نظر من بازیکنان تیم بازی خوبی از خود ارائه داده و فداکاری کردند و حتی فرصت‌هایی نیز برای زدن گل داشتند.

وی افزود: با وجود اینکه ما با 21 بازیکن قرارداد بسته بودیم، اما مدارک تنها 14 بازیکن برای بازی مقابل گسترش فولاد تبریز آماده شده و بدون دروازه‌بان دوم مقابل این تیم قرار گرفتیم.

اکبرپور نحوه جذب بازیکنان تیم ماشین‌سازی را بر مبنای شناخت قبلی عنوان و خاطرنشان کرد: فرصتی نبود تا از بازیکنان تست بگیریم که آیا آماده هستند یا خیر، اما با جذب نفرات بومی بهترین فرصت برای رشد و نمو بازیکنان منطقه را فراهم کرده و تیم ماشین‌سازی بر پایه بازیکنان بومی بسته شده است.

هیچ قولی نمی‌دهم اما بسیار امیدوارم

سرمربی تیم ماشین‌سازی به شرایط سخت این فصل رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: هیچ قولی نمی‌دهم، شاید صعود کنیم شاید هم سقوط، اما با بازی تیم ماشین‌سازی مقابل گسترش فولاد به بازیکنان تیمم امیدوار شده و نهایت تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج این تیم خواهیم بست.

اکبرپور گفت: من در تیم ماشین‌سازی اکبرپور شدم و نمی‌توانستم در این شرایط  تیم را تنها بگذارم.

تیم‌های میلیاردی متحمل دو شکست شده‌اند

اکبرپور رسیدن تیمش به شرایط مطلوب را در گذر زمان میسر دانست و تصریح کرد: تیم‌هایی با هزینه میلیاردی و بازیکنان 300 میلیون تومانی و چهار ماه تمرین و اردو در هر دو بازی خود متحمل شکست شده‌اند از این رو باید به تیم ماشین‌سازی فرصت داد تا این تیم بتواند خود را بازیابد.

بازیکن سابق استقلال تهران که سابقه بازی در تیم ملی را دارد، افزود: تیم ماشین‌سازی بدون بدنسازی وارد مسابقات لیگ دسته اول شده و نمی‌‌توانیم در حین مسابقات بر بازیکنان فشار وارد کنیم، اما با این وجود به شاگردانم اطمینان داشته و مطمئن باشید ماشین‌سازی هفته به هفته هم در بازی و هم در کسب نتیجه مطلوب پیشرفت خواهد کرد.

کادر مربیان تقویت خواهد شد

اکبرپور در مورد کمک‌های خود گفت: در حال حاضر حیدر جعفری به عنوان یکی از مربیان تیم ماشین‌سازی معرفی و کار خود را با تیم آغاز کرده و یک مربی دیگر به این جمع اضافه خواهد شد.

وی افزود: بیاض‌ پورممی مربی بدنساز سال گذشته تیم تراکتورسازی نیز به جمع تیم ماشین‌سازی پیوسته و امیدوارم با تمرینات وی هر چه زودتر شاهد آماده شدن بدن بازیکنان باشیم.

ماشین‌سازی تبریز در نخستین بازی خود در لیگ دسته اول ایران با دو گل از گسترش فولاد تبریز شکست خورد. این تیم در هفته سوم این رقابت‌ها در قائم شهر به مصاف نساجی خواهد رفت.

بازی این دو تیم سال گذشته در قائم شهر با نتیجه سه بر یک به سود ماشین‌سازی تبریز به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول