اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم لیگ دسته یک ایران

ماشین‌سازی روی خط شکست

خبرگزاری فارس: ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های فصل جاری مقابل مهمان خود متحمل چهارمین شکست شد تا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشد.

ماشین‌سازی روی خط شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته چهارم جام آزادگان تیم ماشین‌سازی در تبریز میزبان سنگ آهن بافق یزد بود و گسترش فولاد و شهرداری نیز مهمان تیم‌های نساجی قائم شهر و حفاری خوزستان بودند.

تساوی با طعم برد برای گسترش فولاد تبریز

تیم گسترش فولاد تبریز در یک بازی حساس در قائم‌شهر به مصاف نساجی این شهر رفت که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

بازی در خانه نساجی که از تیم‌های ریشه‌دار و مردمی کشور است برای هر تیمی سخت است. اما گسترش فولاد در چهارمین بازی فصل خود موفق شد با یک امتیاز این شهر را ترک کند.

نساجی هفته گذشته با سه گل ماشین‌سازی را مغلوب کرده بود و درصدد بود دومین تیم تبریزی را نیز با شکست بدرقه کند، اما با درایت رسول خطیبی در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

با این تساوی گسترش فولاد تبریز با هشت امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. گسترش فولاد در هفته پنجم میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

سریال شکست‌های ماشین‌سازی ادامه دارد

ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های فصل جاری مقابل مهمان خود متحمل چهارمین شکست شد تا بدون امتیاز در انتهای جدول قرار داشته باشد.

ماشین‌سازی که هفته گذشته شکست سنگینی از نساجی قائم‌شهر خورده بود امیدوار بود نخستین امتیاز خود را از حریف کویرنشین کسب کند و نیمه نخست نیز با تساوی یک بر یک به رختکن رفت. اما در نیمه دوم تیم مهمان با زدن دو گل در این بازی به پیروزی دست یافت.

ماشین‌سازی با این نتیجه تنها تیم بدون امتیاز گروه یک مسابقات بوده و در انتهای جدول قرار گرفت.

این تیم در هفته پنجم به مصاف تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان می‌رود.

نخستین امتیاز شهرداری در خارج از خانه

شهرداری تبریز با تساوی دو بر دو مقابل حفاری خوزستان نخستین امتیاز خارج از خانه خود را کسب کرد، با این وجود بعد از چهار هفته همچنان در حسرت برد است.

شهرداری تبریز در دو بازی قبلی خود در خارج از خانه مقابل پاس همدان و سایپای شمال مغلوب شده بود، اما در اهواز موفق به کسب امتیاز شد. شهرداری بعد از چهار هفته با کسب تنها دو امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

این تیم هفته پنجم میزبان تیم نیروی زمینی تهران است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول