اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمان خبر داد

راهیابی 25 گروه و 149 تک‌نواز به جشنواره «آوای کویر»

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 25 گروه موسیقی سنتی، کلاسیک و پاپ و همچنین 149 تک‌نواز به جشنواره موسیقی «آوای کویر» این استان راه یافتند.

راهیابی 25 گروه و 149 تک‌نواز به جشنواره «آوای کویر»

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سومین جشنواره موسیقی استان کرمان با عنوان آوای کویر فردا در شهر سرچشمه افتتاح می‌شود.

وی افزود: جشنواره موسیقی آوای کویر در سه بخش سنتی، کلاسیک و پاپ و در دو رشته گروهی و تک‌نوازی از 26 تا 29 مهر ماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

سعیدی تصریح کرد: 39 گروه موسیقی و 346 تک‌نواز برای شرکت در جشنواره موسیقی آوای کویر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی اولیه و بر اساس آرای هیئت داوران 25 گروه موسیقی سنتی، کلاسیک و پاپ و همچنین 149 تک‌نواز در بخش‌های ذکر شده به مرحله نهایی و اجرا در جشنواره راه یافتند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه داوری مرحله نخست آثار جشنواره مذکور را 19 داور از کرمان بر عهده داشتند، بیان داشت: عطاالله مشرف‌زاده، عباس منشی‌زاده، محمد‌میرزایی، شهرام ابوعامری، سعادت ارجمند، وداد توحیدی، سیروی خاندانی، محمد شاهرخی، حسین خسرویان و آرمین کاویانی از جمله این داوران بودند.

سعیدی با بیان اینکه داوری آثار راه یافته به مرحله دوم جشنواره را داورانی از تهران انجام می‌دهند، افزود: دکتر محمد سریر، دکتر مانی جعفرزاده و فرزاد دانشمند داوری آثار موسیقیایی بخش کلاسیک و پاپ را عهده‌دار هستند و در بخش سنتی نیز رضا مهدوی، هادی منتظری و مجید ناظم‌پور داوری آثار را انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، آیین افتتاحیه جشنواره موسیقی آوای کویر فردا و با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی استان و مسئولان اجرایی کرمان از ساعت 9 و 30 صبح در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول