اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه:

سفر رهبری به کرمانشاه باعث وحدت بین مردم و مسئولان شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه فضای معنوی را بهبود بخشید و باعث وحدت بین مردم و مسئولان و مسئولان با مردم شد.

سفر رهبری به کرمانشاه باعث وحدت بین مردم و مسئولان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله مصطفی علما، رؤسای دانشگاه‌های استان، دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه رازی و جمعی از مدیران و مسئولان در محل دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

محمدمهدی خدایی در ابتدای این مراسم ضمن تبریک سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، گفت: در سال گذشته در چنین روزی رهبر فرزانه انقلاب با قدوم مبارک خودشان به جمع دانشگاهیان تشریف‌فرما شدند و خدا را شاکریم که توانسیم ایشان را زیارت کنیم.

خدایی بیان داشت: سفر پرخیر و برکت رهبر انقلاب به استان کرمانشاه نه فقط فضای معنوی را بهبود بخشید، بلکه باعث وحدت بین مردم و مسئولان و مسئولان با مردم شد و نیز مصوبات خوبی را برای این استان در بر داشت.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: امروز علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد و تمام دشمنی‌هایی که نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و دسیسه‌های پیچیده‌ای که در سر می‌پروراند به شکر خدا هر روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می‌شود.

خدایی اظهار کرد: نظام سلطه علاقه‌مند نیست که ایران اسلامی پیشرفت کند، الگو باشد و مطرح شود هدف دشمنان این است که جلوی حرکت و پیشرفت مردم را بگیرند.

رییس دانشگاه رازی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به بهانه دموکراسی، پیشرفت، اسقلال و آزادی در کشورهایی که حکومت مردمی محور سیاسی کشور است، تنش ایجاد می‌کنند تا بتوانند به این بهانه‌ها این حکومت‌ها را تغییر دهند و ضربه‌هایی به این کشورها وارد کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول