اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

طبقه‌بندی نیاز مطالعاتی مردم خدمت به جامعه کتابخوان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم طبقه‌بندی نیاز مطالعاتی مردم را یک خدمت ارزشمند به جامعه به قشر کتابخوان جامعه دانست.

طبقه‌بندی نیاز مطالعاتی مردم خدمت به جامعه کتابخوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی انصاری در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار شد اظهار کرد: در صورتی که نیاز مطالعاتی گروه‌های مختلف جامعه شناسایی شود و کتاب‌های به روز به آنان معرفی شود یک تحول بنیادی در جامعه ایجاد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه جامعه ما در مباحث علمی پویا است و سئوالات زیادی در جامعه مطرح می‌شود اظهار کرد: وقتی در جامعه‌ای سئوال مطرح می‌شود برای این است که اندیشه‌ای به کار بیفتد و به سمت تولید علم برود.

وی خاطر نشان کرد: وقتی جامعه علمی شود به طور طبیعی احساس نیاز به مرجع فکری که بخش عمده آن کتاب است بیشتر می‌شود.

انصاری با اشاره به نقش مهم کتاب در تاریخ ایران افزود: در تاریخ فرهنگی کشور ما کتاب همواره عزیز بوده است و در معنوی‌ترین لحظات زندگی ما نیز خواندن و قرائت مورد توجه بوده است.

وی محور سنجش افراد را دانایی و دانش عنوان کرد و اظهار داشت: در جامعه امروز صرفا مدرک داشتن مهم نیست بلکه آنچه حائز اهمیت است سواد و دانایی افراد است و بین دانایی و ندانستن فاصله‌های مشهودی وجود دارد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول