اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی:

کمبود اعتبارات موجب عدم حضور تیم‌ها در مسابقات می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی گفت: کمبود اعتبارات در هیئت ژیمناستیک موجب عدم حضور موثر تیم‌ها در مسابقات می‌شود.

کمبود اعتبارات موجب عدم حضور تیم‌ها در مسابقات می‌شود

نادر مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به عملکرد هیئت در یک ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری نخستین دور رفت مسابقات آکروژیم لیگ برتر ژیمناستیک کشور به میزبانی ارومیه با حضور 15 تیم از 10 استان کشور و بیش از 80 شرکت‌کننده، برگزاری نخستین دوره مسابقات ایروبیک ژیمناستیک قهرمانی استان آذربایجان‌غربی و اعزام دو تن از مربیان آکروژیم ارومیه به کارگاه تخصصی مربی‌گری و داوری آکروژیم در تهران از جمله مهم‌ترین عملکردهای هیئت در مهر ماه امسال است.

وی افزود: برگزاری مسابقات ژیمناستیک ترم تابستانی دختران روز 30 شهریور با حضور هفت باشگاه فعال استان، اعزام مربیان برتر ترامپولین به کارگاه مربی‌گری درجه دو در تبریز، اعزام به مسابقات ترامپولین لیگ باشگاه‌های کشور، اعزام دختران نوجوان هنری به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شیراز و کسب مقام سوم نخستین دوره از مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه‌های کشور از دیگر فعالیت‌های این هیئت در یک ماه گذشته است.

مدنی در ادامه با بیان اینکه به منظور استعدادیابی در زمینه ژیمناستیک جلسات متعددی با حضور اساتید دانشگاه و مربیان مهدکودک‌ها برگزار شده است، تصریح کرد: هیئت ژیمناستیک استان به منظور استعدادیابی در سطح مدارس و مهدکودک‌ها در طول سال تست‌های آنتروپیک روی دانش‌آموزان اجرا می‌کند و با برگزاری آزمون‌های سطح‌بندی افراد مستعد را انتخاب می‌کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت داوری و مربی‌گری هیئت ژیمناستیک استان گفت: در طی سال‌های گذشته همه داوران هیئت ارتقاء درجه یافتند، همچنین با برگزاری کلاس‌های مستمر ارتقای درجه مربی‌گری و بازآموزی در طول سال، بیشتر مربیان ژیمناستیک حرفه‌ای شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید به ورزش‌های پایه مانند ژیمناستیک اهمیت دهند، ادامه داد: تخصیص اعتبار اندک برای هیئت ژیمناستیک موجب شده تا حضور تیم‌های ژیمناستیک استان برای شرکت در مسابقات با مشکل مواجه شوند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اخبار مربوط به هیئت‌ها در استان ضعیف است، گفت: باید اصحاب رسانه، صدا و سیما و همچنین مسئولان استان برای اطلاع‌رسانی وضعیت هیئت‌ها و خبرهای مربوط به آن‌ها بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول