اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی:

کشمکش سیاسی در شرایط کنونی بی‌معنا است / به مشترکات تکیه کنیم

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با انتقاد از برخی کشمکش‌های سیاسی تصریح کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و به مشترکات تکیه کنیم.

کشمکش سیاسی در شرایط کنونی بی‌معنا است / به مشترکات تکیه کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از سپاهیان با اشاره به اینکه نباید امور دنیوی موجب شود که انسان از معنویات غافل شود اظهار کرد: نباید امور مادی انسان را از یاد خدا باز دارد.

وی با اشاره به اینکه باید علما و بزرگان دینی نسبت به وضعیت جامعه اسلامی هوشیاری لازم را داشته و مردم را در مسیر مستقیم هدایت کنند افزود: انبیا، ائمه و بزرگان دینی همچون پدری مهربان جامعه را هدایت کرده و هشدارهای لازم را ارائه می‌کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در مسیر حرکت ما ناملایمات وجود دارد اظهار کرد: دشمن قسم خورده است که انسان‌ها را به انحراف بکشاند و تنها مسئله‌ای که می‌تواند شیطان را در کار خود ناموفق کند یاد خداوند متعال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در همه امور زندگی با هدف جلب رضایت خداوند متعال عمل کنیم خاطر نشان کرد: انسان‌ها نباید دلبسته دنیا باشند چرا که دنیا فانی و رفتنی است و خداوند وارث اصلی انسان به شمار می‌رود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در ادامه با اشاره به شرایط کنونی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی تاکید کرد: دشمن امروز در مقام آزار دادن ما است و در چنین شرایطی مهم‌ترین وظیفه هوشیاری و موقعیت‌شناسی است.

وی با اشاره به اینکه باید همه اقشار جامعه در شرایط حساس فعلی نسبت به حفظ وحدت اهتمام جدی داشته باشند خاطر نشان کرد: نباید بین صفوف ما کوچک‌ترین فاصله‌ای وجود داشته باشد و چنین شرایطی موجب می‌شود که دشمن جرأت حمله کردن به ما را نداشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی کشمکش‌های سیاسی تصریح کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاشته و به مشترکات تکیه کنیم، نباید در هیچ یک از بخش‌ها شاهد اختلاف و تشتت باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول