اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

امانتداری لازمه کار اداره پست است / توسعه فعالیت‌های ادارات پست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان امانتداری و سرعت را لازمه ارتقای جایگاه اداره پست خواند و بر توجه به این ضرورت‌های مهم تاکید کرد.

امانتداری لازمه کار اداره پست است / توسعه فعالیت‌های ادارات پست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران پست استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: جلب اعتماد مردم به عنوان بهترین سرمایه برای تداوم راه و ارتقای جایگاه اداره پست باید محور فعالیت‌های مدیران این دستگاه خدماتی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به پیشرفت‌های امروز دنیا و بهره‌گیری اداره پست از تکنولوژی روز، بالا بردن سرعت عمل در ارائه خدمات پستی باید در اولویت‌های مهم اداره‌کل پست استان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان تصریح کرد: مدیران این دستگاه خدماتی باید متناسب با موقعیت‌های موجود و ضرورت‌های خدمات‌رسانی اداره پست در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی جامعی با محور همسویی با تکنولوژی و نیازهای روز داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی بیان کرد: تلاش برای تقویت امانتداری و ترویج آرامش خاطر از امانت مردم در دست اداره پست تا زمان تحویل در مقصد باید به عنوان رسالت اصلی این دستگاه خدماتی بیشتر از هر موضوعی مدنظر مدیران قرار گیرد تا با تحقق این مهم جایگاه پست روز به روز ارتقا پیدا کند.

وی افزود: باید با بکارگیری امکانات روز در زمینه کاهش هزینه و زمان شهروندان، تلاش برای تامین رفاه بیشتر از سوی اداره پست فعالیت‌های جدید آن رونق گیرد.

نماینده ولی‌فقیه کردستان حمایت و مدیریت اداره پست را از رونق گرفتن خریدهای اینترنتی گامی موثر در راستای رونق بخشیدن به فعالیت‌های پستی عنوان کرد و بیان داشت: تقویت تفاهم‌نامه‌های پست با ناشران کتاب گامی موثر در تحقق برنامه‌های پست و ارائه خدمت بهتر به مردم است.

نماینده ولی‌فقیه کردستان در ادامه تهیه و تدوین نرم‌افزار تخصصی برای فعالیت ناشران در زمینه خرید الکترونیکی کتاب و محصولات فرهنگی را ضروری دانست و بر تعامل و همکاری اداره پست با دستگاه‌های فرهنگی و مخابرات و پست بانک در اجرای این برنامه تاکید کرد.

وی با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت‌های اداره پست در زمینه‌های مختلف گفت: این دستگاه خدماتی در راستای حمایت از اقتصاد منطقه و رونق گرفتن فعالیت‌های اقتصادی نقش مهمی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان فعالیت‌های اقتصادی پست بانک و نقش خدمات پستی در بازار و رساندن کالا به دست مشتریان در کمترین زمان و صرفه‌جویی در وقت را در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی مهم ارزیابی کرد و بر توسعه زیرساخت‌های لازم برای تقویت این بخش تاکید نمود.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه راه‌اندازی طرح سیستم کارت‌خوان همراه برای افراد پستچی را بسیار ضروری دانست و گفت: با اجرای این طرح پول نقد حذف و شرایط بهتری در ارائه خدمات پست بانک محقق می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه کردستان در پایان فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی کامل از خدمات پستی را برای عموم مردم با بهره‌گیری از رسانه‌های جمعی بسیار ضروری دانست و گفت: باید برای آشنایی مردم از خدمات جدید پستی تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول