اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

رزمی‌کاران قم به فستیوال هنرهای رزمی جهان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام رزمی‌کاران قمی به پیکارهای قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان خبر داد.

رزمی‌کاران قم به فستیوال هنرهای رزمی جهان اعزام می‌شوند

مهدی اردستانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رزمی‌کاران قمی این روزها در تمرینات بسیار فشرده، خود را به صورت جدی برای حضور در رقابت با مدعیان قهرمانی پیکارهای فستیوال هنرهای رزمی جهان آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: پیکارهای فستیوال هنرهای رزمی جهان با تلاش فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد و طی آن رزمی‌کاران بیش از 60 کشور از سراسر جهان برای کسب مدال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: مسابقات قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان بر اساس برنامه‌ریزی و پیش‌بینی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور در هفته پایانی مهر و اوایل آبان ماه برگزار خواهد شد و تمام تلاش رزمی‌کاران قمی حضور موفق در این رقابت‌ها است.

وی بیان داشت: پیکارهای فستیوال هنرهای رزمی جهان با شرکت مدعیان این رشته در اوزان مختلف از کشورهای گوناگون یکی از معتبرترین مسابقات در رشته‌های مختلف رزمی است که در دوره قبل آن قم یکی از استان‌هایی بود که خوش درخشید و مدال‌های خوشرنگی توسط ورزشکاران قم به دست آمد.

اردستانی خاطر نشان کرد: پنج رزمی‌کار به این دوره از رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد و با توجه به سابقه‌ای که این رزمی‌کاران دارند و در گذشته نبوغ خود را در میادین مختلف به نمایش گذاشته‌اند، امید زیادی داریم که بتوانند با کسب مدال از این رقابت‌ها بازگردند.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان داشت: علی قادری، محمد امیدی، محمدجواد صادق، امید نیکوییان و جواد سپهرکیا نفراتی هستند که در دوره قبلی رقابت‌های فستیوال هنرهای رزمی جهان تجربیات ارزنده‌ای کسب کرده و مدال‌آور بوده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم در پایان به زمان برگزاری مسابقات قهرمانی فستیوال هنرهای رزمی جهان اشاره کرد و ابراز داشت: این پیکارها با حضور برترین رزمی‌کاران جهان در رشته‌ها و هنرهای مختلف رزمی از بیست و هفتم مهر ماه آغاز می‌شود و تا دوم آبان ماه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول