اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

فرودگاه شهرکرد نیازمند ایستگاه هواشناسی خودکار فرودگاهی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرودگاه شهرکرد نیازمند ایستگاه هواشناسی خودکار فرودگاهی است.

فرودگاه شهرکرد نیازمند ایستگاه هواشناسی خودکار فرودگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد شاهین پارسا ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان اظهار داشت: با تلاش مسئولین مدیریت بحران می‌تواند به مدیریت پیشگیری تبدیل شود.

وی افزود: مشکل ما در استان چهارمحال و بختیاری تنها سیل و خشک‌سالی و رانش زمین نیست و یکی از مشکلات اصلی ما کمبود رطوبت است و دلیل آن بالا بودن سطح ارتفاع این استان است به طوری که در فصول گرم و تابستان در بعضی از مناطق رطوبت صفر می شود.

پارسا با اشاره به پدیده نو ظهور گرد وخاک در این استان خاطرنشان کرد: مشکل گرد و غبار از کشور های مجاور وارد کشور ایران شده و چندین استان را درگیر کرده و استان ما نیز متاثر گردیده است.

مدیر کل سازمان هواشناسی چهارمحال و  بختیاری وجود شبکه کاهش گرد و غبار در استان را ضروری دانست و گفت: برای کاهش این پدیده که در حال آسیب زدن به بخش‌های مختلف استان است نیازمند یک شبکه برای کاهش گرد و غبار است.

وی با اشاره به اینکه تمام مسئولان در حال تلاش هستند تا شرایط مساعد را در استان فراهم کنند، گفت: علی‌رغم تلاش مسئولان باید سعی شود اعتباراتی به پروژه‌های نیمه‌کاره این استان تعلق بگیرد تا خدمت رسانی به مردم راحت‌تر شود.

وی در خاتمه با اشاره به پدیده مه صبحگاهی در حوالی فرودگاه شهرکرد افزود: علاوه بر وجود مه صبحگاهی که با آن روبه‌رو بودیم اکنون پدیده گرد و غبار نیز با آن اضافه شده و نیازمندیم در فرودگاه ایستگاه هوا شناسی خودکار فرودگاهی نصب شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول