اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

دهستان پادنا به بخش تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم گفت: یکی از خواسته‌های مردم دهستان پادنا تبدیل این دهستان به بخش است که به زودی این امر عملی شده و بخشدار آن معرفی می‌شود.

دهستان پادنا به بخش تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا قائدی‌ها در مراسم افتتاح فاز نخست آبرسانی به 21 روستای سمیرم با اشاره به اینکه مردم پادنای شهرستان سمیرم سه خواسته مهم از ابتدای دولت نهم و دهم داشتند، اظهار کرد: بحث گازرسانی یکی از خواسته‌های مهم است که توسط دو پیمانکار در دو قسمت مجزا با اعتبار بالای 45 میلیارد تومان در حال انجام است.

وی بهره‌مندی مجتمع آب چهل چشمه را از دیگر خواسته مردم این منطقه دانست که فاز نخست با بهره‌مندی هفت روستا انجام گرفت.

فرماندار سمیرم تاکید کرد: یکی دیگر از خواسته‌های مهم مردم پادنا تغییر دهستان پادنا به بخشداری است که اکنون در حال طی مراحل است که به زودی بخشداری آن افتتاح و بخشدار معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم این منطقه صرف نظر از همه درخواست‌ها دو درخواست دیگر دارند، تصریح کرد: مردم خواستار تسریع سد بزرگ شهید، پروژه مشترک بین استان اصفهان و استان فارس هستند.

قائدی‌ها کوتاه شدن مسیر سمیرم به پادنا را نیز یکی از خواست‌های مردم این منطقه عنوان کرد و گفت: با کوتاه شدن مسیر تنگه شهید که جزو مسیر خطرناک است در کاهش وقت مردم تأثیر دارد.

وی اضافه کرد: اعتباری را برای مطالعات کوتاه شدن مسیر انجام دادیم که با دستور مدیریت استان اجرایی می‌شود.

فرماندار سمیرم افزود: این منطقه استعداد توسعه بیشتر را دارد و امید می‌رود با تبدیل شدن دهستان پادنا به بخش رفع مشکلات دنا کوه سرعت گیرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول