اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد

استقرار یک فروند هواپیمای ماهان به شکل دایمی در اردبیل

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توافق انجام شده با وزیر راه و شهرسازی برای استقرار یک فروند هواپیمایی بی‌ ای 146 ماهان در اردبیل خبر داد.

استقرار یک فروند هواپیمای ماهان به شکل دایمی در اردبیل

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این کار به دلیل آن است که اول صبح پروازها به مقصد تهران از اردبیل صورت بگیرد و مسافران نیز شبانه به اردبیل برگشته و این هواپیما در اردبیل مستقر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مذاکرات مستمری در سرعت دادن به تکمیل راه‌آهن اردبیل با وزیر راه و شهرسازی برگزار کرده و خواسته‌ایم به سرعت این پروژه تکمیل و راه‌اندازی شود، افزود: از بودجه امسال 78 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل اعتبار پیش‌بینی شده بود که پیمانکاران موظف هستند دو تا سه شیفته کارها را انجام داده و به تکمیل این پروژه در موعد مقرر کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با ابراز خرسندی از انتخاب پیمانکار و کلنگ‌زنی ایستگاه راه‌آهن اردبیل گفت: این ایستگاه باید 12 تا 14 ماهه احداث شده و تحویل راه آهن جمهوری اسلامی ایران شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به محدودیت مسیر برگشت سرچم اردبیل اشاره کرد و گفت: ما پیشنهاد دادیم مسیر قزل‌اوزن ـ درام ـ کلور و منجیل مورد مطالعه قرار گیرد تا زمینه کاهش تصادفات و تلفات در محور اردبیل - سرچم را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رقم مناسبی را برای سدهای معیشتی معطل مانده استان اردبیل جذب کردیم تا جهاد کشاورزی بتواند این سدهای معیشتی را تکمیل کند.

حقیقت‌‌پور بیان داشت: مقرر شده از بودجه توازن مقرر استان اردبیل بهره ‌برده و در این زمینه برخی نارسایی‌ها و کوتاهی‌های گذشته را جبران کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توانمند‌ سازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های حاشیه اردبیل را ضروری خواند و گفت: ما از بودجه وزارت کشور برای عمران و آبادانی این مناطق و ارائه خدمات شایسته استفاده می‌کنیم به طوری که آماده هستیم نیاز به مجوز ماده 215 را نیز برطرف کنیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی احداث کمربندی سوم اردبیل را ضروری خواند افزود: از وزیر راه قول گرفتیم این پروژه با تلاش قرارگاه سپاه استان اردبیل آغاز شده و به سرعت قطعه اول آن تحویل داده شود تا بخشی از معضل ترافیک اردبیل برطرف شود.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول