اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

رژیم اشغالگر قدس قادر به محافظت از مرزهای خود نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ پهپاد حزب‌الله تا نزدیکی‌های تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی نشان داد که رژیم اشغالگر قدس قادر به محافظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خود نیست.

رژیم اشغالگر قدس قادر به محافظت از مرزهای خود نیست

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نفوذ پهپاد حزب‌الله به عمق سرزمین‌های اشغالی اقدام بازدارنده‌ای است که قدرت دفاعی رژیم اشغالگر قدس را زیر سئوال برده و موازنه قدرت را به نفع خط مقاومت تغییر می‌دهد.

وی با اشاره به موفقیت حزب‌الله لبنان در هدایت هواپیمای بدون سرنشین بر فراز مراکز مهم امنیتی و زیربنایی صهیونیست‌ها افزود: انجام این پرواز موجب خواهد شد تا کارشناسان سیاسی و نظامی آمریکا و متحدانش در محاسبات خود تجدیدنظر کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم سخنان دبیرکل حزب‌الله در رابطه با موضوع پهپاد و مسائل منطقه را پیام روشنی به دشمنان خط مقاومت ارزیابی کرد و افزود: سید حسن نصرالله قاطعانه و شفاف از مواضع حزب‌الله در قبال تحولات سوریه دفاع کرد که این امر نشان از شجاعت و ایمان وی به صحیح بودن مواضع این جنبش دارد.

وی دخالت کشورهای بیگانه در امور داخلی سوریه را موجب بغرنج‌تر شدن وضعیت این کشور و همسایگانش دانست و گفت: نگرانی دبیرکل حزب‌الله در این رابطه منطبق بر واقعیت‌هایی است که در منطقه وجود دارد.

این کارشناس مسائل روابط بین‌الملل اظهار داشت: تداوم حمایت برخی از کشورهای منطقه از گروه‌های مسلح معارض در سوریه همراه با تهدیدات نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا و همپیمانانش خطراتی را متوجه ثبات و امنیت همه کشورهای منطقه از جمله لبنان کرده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این طبیعی است که جنبش حزب‌الله نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشد.

شایق اظهار کرد: نفوذ پهپاد حزب‌الله تا نزدیکی‌های تاسیسات هسته‌ای این رژیم نشان داد که رژیم اشغالگر قدس قادر به محافظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی خود نیست و نمی‌تواند برای کشور بزرگی مانند ایران خط و نشان کشیده و آن را تهدید کند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول