اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی استاندارد انجام شد

تجلیل از 20 واحد تولیدی نمونه در اردبیل

خبرگزاری فارس: همزمان با 22 مهر ماه روز جهانی استاندارد در مراسمی با حضور مسئولان و نماینده مردم اردبیل در مجلس از 20 واحد تولیدی نمونه به همراه 20 نفر از مسئولان کنترل کیفی نمونه استان تجلیل شد.

تجلیل از 20 واحد تولیدی نمونه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اردبیل برگزار شد، مدیرکل استاندارد استان اردبیل با گرامیداشت روز ملی استاندارد از صدور نشان استاندارد برای واحدهای تولیدی و همچنین فعالان این حوزه در استان اردبیل خبر داد.

هاشم علایی خاطرنشان کرد: نشان استاندارد نشان مرغوبیت و مطلوبیت کالا و خدمات ارائه شده است که می‌تواند به اعتماد جامعه در بهتر مصرف کردن کالا و توجه به نشان استاندارد کمک کند.

وی با قرائت پیام رئیس سازمان ملی استاندارد ایران یادآور شد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی روز جهانی استاندارد فرصتی است تا با گرامیداشت این روز همزمان با 165 کشور عضو سازمان بین‌المللی استاندارد از تلاشگران سنگر تولید و تجارت که جهاد‌گونه در مسیر اعتلای ایران اسلامی اقدام کرده و حرکت می‌کنند تجلیل و تقدیری شایسته صورت گیرد.

در پیام نظام‌الدین برزگری که در این مراسم قرائت شد، آمده است: قشر تولید‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات از ابزار استاندارد در مسیر تولید با کیفیت و خدمات بهتر استفاده می‌کنند و از حریم این گذر همواره با نظارت خود مراقبت دارند سپاسگزاری می‌شود که در این مسیر گامی جدی برمی‌دارند.

در بخشی از این پیام بیان شده است: بدون تردید در دنیای امروز سرعت پیشرفت فناوری‌ها با سرعت نور برابری می‌کند و اقتصاد مرزهای سیاسی را متوجه خود کرده و برخی از اقتصادهای نوظهور در شرق آسیا و اقتصاد مستقل مثل ایران اسلامی علیرغم شدید‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی به مسیر متعالی خود ادامه داده و با تکیه بر علم،‌ فناوری و استانداردهای بومی تهدیدهای موجود در فضای کسب و کار دنیا را به یک فرصت تبدیل کرده است.

در بخشی از این پیام آمده است: در حال حاضر اقلام زیادی از محصولات نانو، بایو و محصولات دانش‌بنیان در ایران تولید و چندین استاندارد ملی هم برای آنها تدوین شده است که امسال نیز شعار جهانی استاندارد عبارت است از " ضایعات کمتر، نتایج بهتر، افزایش کارایی با استانداردها " با توجه به این شعار جهانی تولید‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات باید بیشتر به رعایت استانداردها بپردازند تا با استفاده از این ابزارهای علمی، فنی و تجربی بتوانند در تولید و کسب و کار با افزایش کارایی و بهره‌وری به نتایج بهتر و ضایعات کمتر برسند.

در این پیام فرایندهای صنعتی و تجاری کار‌آمد حاصل استانداردها معرفی شده و استانداردها به تولید‌کنندگان کمک کرده تا با افزایش کارایی به نحوه مطلوب از منابع در اختیار خود استفاده کند که امید می‌رود مدیران و کارکنان سازمان ملی ایران با همکاری و مشارکت صنعتگران و زحمتکشان تولید و تجارت همدل و همسو با سیاست‌های چشم‌انداز 20 ساله در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های کشور گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش پایانی این پیام تصریح شده است: با ارتقای سطح استانداردها در افزایش ایمنی و سلامتی جامعه سهیم بوده و با تأسی به اقتصاد مقاومتی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی صیانت از کیفیت محصولات ایران را به منظور مقابله با هرگونه تحریم در صدر وظایف خود قرار داده تا با مقاومت و پایداری مقتدرانه و با عزت مشکلات را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول