اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

نارسایی‌های بازار ارز ناشی از برخی بی‌تدبیری‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از تصمیم‌گیری‌های نادرست و بی‌تدبیری‌ها سبب نارسایی‌هایی در بازار ارز کشور شده است.

نارسایی‌های بازار ارز ناشی از برخی بی‌تدبیری‌ها است

حمیدرضا فولاد‌گر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که در شرایط اقتصادی کشور و بحران‌های اقتصادی جانبازان و بسیاری از بیماران برای هزینه‌های درمانی خود با مشکل مواجه هستند و آیا مجلس برای کاهش مشکلات این افراد برنامه‌ای دارد، اضافه کرد: مسئولان باید راهکاری برای برطرف شدن این مشکلات پیدا کنند و از بروز خسارات احتمالی به این افراد جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون توزیع عادلانه ارز مرجع باید در اختیار بیماران و دانشجویان بورسیه قرار داده شود و نمی‌دانم که مشکلات موجود ناشی از وضعیت ارز در بازار کشور تا چه زمانی ادامه دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در هر صورت به عنوان نمایندگان مردم در مجلس، پیگیری‌های لازم را به منظور ساماندهی مشکلات بیماران برای دریافت ارز انجام می‌دهیم، افزود: مجلس شورای اسلامی به صورت مرتب کار‌های نظارتی را نسبت به وضعیت بازار ارز در کشور انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از تصمیم‌گیری‌ها بدون مشورت‌های اولیه در کشور صورت گرفته است که مشکلات موجود در بازار ارز ناشی از این تصمیم‌گیری‌ها است، تاکید کرد: برخی از تصمیم‌گیری‌های نادرست و بی‌تدبیری‌ها سبب نارسایی‌ها در بازار ارز کشور شده است.

فولادگر با بیان اینکه امروز شرایط بازار ارز در کشور دچار مشکلاتی شده است و مسئولان به فکر چاره‌اندیشی در این زمینه افتاده‌اند، ادامه داد: نارسایی‌های موجود در بازار ارز کشور باید با یک برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مناسب ساماندهی شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول