اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه های صهیونیستی منتشر کردند

تحقیقات صهیونیست‌ها درباره پهپاد حزب‌الله لبنان

خبرگزاری فارس: رسانه‌های صهیونیستی نتایج برآمده از تحلیل های صهیونیست‌ها از لاشه پهپاد نفوذ کرده به سرزمین‌های اشغالی را منتشر کردند.

تحقیقات صهیونیست‌ها درباره پهپاد حزب‌الله لبنان

به گزارش فارس به نقل از رسانه های صهیونیستی نتایج اولیه منتشر شده از سوی تل‌آویو در مورد تحلیل لاشه هواپیمای بدون سرنشین حزب‌الله لبنان که چند روز قبل به عمق خاک سرزمین های اشغالی نفوذ کرده بود، نشان داد که این هواپیما در ارتفاع بسیار بالا پرواز می کرده که این ارتفاع بالغ بر 12 هزار پا بوده است.

این تحقیقات همچنین نشان می دهد که این هواپیما ابزار و ادواتی را نیز در خود داشته است، اما هنوز مشخص نیست که این ادوات برای بهبود پرواز آن و کنترل از سوی هدایت کننده ها بوده یا اینکه تجهیزات تصویربرداری از اهداف زمینی بوده است.

شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این مطلب تاکید کرد که سقوط این پهپاد هنگامی انجام شد که این هواپیما به تاسیسات هسته ای دیمونا نزدیک می‌شد، این هواپیما پیش از سقوط 23 دقیقه در بالای اراضی خاکی اسرائیل بوده است، البته این علاوه بر مسافتی است که این هواپیما بر روی دریا و در سواحل متعلق به سرزمین های اشغالی طی کرده است.

این تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که نیروی هوایی ارتش اسرائیل در تشخیص و شناسایی این هواپیما در زمان ورود به حریم هوایی خود از سوی دریا ناکام بوده است.

تحقیقات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تاکید می کند که هواپیماهای تعقیب کننده این پهپاد دو موشک را به سوی آن شلیک کردند و موشک اول با اینکه از موشک های پیشرفته بوده است، اما موفق به هدف قرار دادن این پهپاد نشده است.

این در حالی است که برخی منابع به خبرگزاری نسیم اعلام کردند که پهپاد حزب الله در عملیاتی بی سابقه  بعد از طی مسافت 300 کیلومتر و پرواز در حریم هوایی سرزمین های اشغالی به مدت 3 ساعت، در نزدیکی تاسیسات هسته ای دیمونا ساقط شده است.

برخی منابع اعلام کرده اند که این اولین پرواز هواپیماهای شناسایی حزب‌الله بر فراز آسمان سرزمین های اشغالی نبوده و تاکنون صدها پرواز از این نوع انجام شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول