اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

کاهش واردات مشروبات الکلی در پی اجرای طرح انسداد مرزی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کاهش 39 درصدی میزان کشف مشروبات الکلی در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: این موفقیت با اجرای طرح انسداد مرزی محقق شده است.

کاهش واردات مشروبات الکلی در پی اجرای طرح انسداد مرزی

محمدعلی نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای طرح انسداد مرزی، اظهار داشت: امیدواریم روزی برسد که میزان قاچاق به حداقل رسیده و در نهایت میزان کشف نیز به رقم ناچیزی تقلیل یابد.

وی تصریح کرد: در طول دو سال گذشته در راستای اجرای طرح انسداد مرزی و رفع خلأهای موجود تلاش زیادی شده و در این ارتباط سپاه پاسداران و فرمانده مرزبانی برنامه‌های زیادی اجرا کرده‌اند که این برنامه‌ریزی‌ها تداوم پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اجرای طرح‌های مختلف ادامه پیدا می‌کند تا اینکه میزان قاچاق مشروبات الکلی، اسلحه، مهمات و تردد اشرار از مناطق مرزی به حداقل برسد و شاخص‌های امنیتی بیش از پیش در این خطه ارتقاء پیدا کند.

نصرتی با بیان اینکه هم‌اکنون در هفته ناجا قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: پلیس از یک سو نیرویی دولتی و جبری با قدرت مشروع و قانونی است و از سوی دیگر یک نیروی مدنی است که فاصله‌ای بین آن و مردم وجود ندارد بنابراین در هفته ناجا باید برای افزایش همکاری بین جامعه و پلیس اهتمام می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی رویکرد پلیس را اقناع‌سازی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز این باور در جامعه حاکم است که کاربرد خشونت و زور صرف هیچ کاربرد و بازتاب مثبتی ندارد پس رویکرد اقناع‌سازی در پیش گرفته‌ایم و معتقدیم پلیس زمانی موفق می‌شود که با نگاه روانشناسی، جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی با اقشار مختلف تعامل کند.

نصرتی برخورد به‌هنگام و قانونمداری را مهمترین خواست مردم از پلیس دانست و اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه همان‌طور که برخورد قاطع، سریع و مقتدرانه را از پلیس انتظار دارند قانونمداری را نیز از وی می‌خواهند پس در این مسیر گام برداشته می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی برپایی صبحگاه مشترک با حضور واحدهای نمونه یگان نظامی و انتظامی، تجلیل از پرسنل نمونه، نمایش اقتدار، برپایی نمایشگاه سیار از توانمندی‌ها، ملاقات چهره به چهره فرماندهان با کارکنان و مردم، عیادت از بازنشستگان را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول