اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب قهرمان پرورش اندام آسیا:

به خاطر مسائل مالی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: حسن خسروی نائب قهرمان پرورش اندام آسیا گفت: به دلیل هزینه بالای آماده‌سازی در مسابقات جهانی پرورش اندام شرکت نمی‌کنم.

به خاطر مسائل مالی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نمی‌کنم

حسن خسروی قهرمان محمودآبادی پرورش اندام کشور که در مسابقات قهرمانی آسیا به مقام نایب قهرمانی دست یافت درباره سطح مسابقات آسیایی ژ، شرکت در مسابقات جهانی و... با خبرنگار فارس در محمودآباد به گفت‌وگو پرداخت.

خسروی بیان داشت: چهل و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین برگزار شد که توانستم مقام دوم این دوره را همچون سال گذشته کسب کنیم.

وی تصریح کرد: برای شرکت دراین مسابقات هفت ماه تمرین کردم و تمام هزینه‌های این مسابقات به عهده ورزشکاران است. هر مسابقه حدود 30 میلیون تومان هزینه دارد که فشار زیادی بر ما وارد می‌کند.

نائب قهرمان پرورش اندام آسیا افزود: هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان ورزشی برای شرکت در مسابقات انجام نمی‌گیرد و به همین خاطر در مسابقات قهرمانی جهان که دو ماه دیگر در تایلند برگزار می‌شود به خاطر مشکلات مالی شرکت نمی‌کنم.

این قهرمان پرورش اندام با تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس هیئت پرورش اندام مازندران که همیشه مشوق و حامی او بودند، خاطرنشان کرد: پس از نائب قهرمانی سال گذشته آسیا، مسئولان شهرستان قول کمک و همکاری دادند که به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکردند و هیچگونه حمایتی از سوی آنها انجام نگرفته است.

خسروی ادامه داد: مسئولان از معرفی برای دریافت وام بانکی نیز دریغ می‌کنند و به همین خاطر تاکنون چند فقره چک من نیز برگشت خورده است.

وی با بیان اینکه امروزه گرایش جوانان به ورزش بدنسازی بسیار بیشتر از گذشته است، اذعان داشت: بدنسازی در همه رشته ورزشی کاربرد دارد و امروز شاهد هستیم تعداد زیادی از جوانان شهرستان به این ورزش روی آوردند و حتی در روستاهای زیادی در این منطقه نیز باشگاه بدنسازی داریم.

نائب قهرمان پرورش اندام آسیا کمبود لوازم استاندارد را از مشکلات این رشته ورزشی دانست و گفت: یک سالن ورزشی با متراژی مناسب در نظر گرفته شده تا با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان در این مجموعه احداث کنیم و با لوازم استاندارد این رشته ورزشی به تربیت جوانان این منطقه بپردازم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول