اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر جهرم:

شوراها بر دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلای شهر جهرم با اشاره به نقش نظارتی و هدایت‌گونه شوراهای شهر گفت: این مجموعه می‌تواند موجب فعال شدن دستگاه‌های اجرایی شود.

شوراها بر دستگاه‌های اجرایی نظارت کنند

جلال واقفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شوراهای اسلامی بدون آنکه خود را درگیر امور اجرایی کنند می‌توانند در مدیریت شهری با ایفای نقش نظارتی و هدایتی خود موجب فعال شدن دستگاه‌های اجرایی شده و مدیریت موضوعات مورد نظر در حوزه شهر و روستا را شکل‌گیری کرده و در به ثمر رسیدن آن فعالیت کمک کنند.

به گفته وی، شوراها در حقیقت با ایفای نقش نظارتی خود می‌توانند مانند یک دستگاه گردش خون، خون بدن را که در واقع همان محیط شهری و اجتماعی است پاکیزه کرده و با شناسایی مسائل و معضلات موجود مانند سیستم کشف عیب، رفع مشکل کنند.

واقفی افزود: شورای اسلامی شهر جهرم به منظور رشد و بالندگی بیش از پیش شهر با شناسایی نیازهای اساسی و توانایی‌های موجود در قالب کمیسیون‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، برنامه و بودجه و حمل و نقل به فعالیت پرداخته و از آنجا که شوراهای اسلامی محصول اراده ملت هستند نقش بسزایی در شناسایی کردن مسائل و مشکلات منطقه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه این شورا تقویت مدیریت محلی، سرعت در اجرای تصمیمات، نهادینه کردن فرهنگ مشورت و حضور در سرنوشت منطقه‌ای را سرلوحه کار خود قرار داده است، اضافه کرد: این امور با انگیزه ایجاد شهری زیبا، با نشاط و جاذبه گردشگری با همت و همدلی همشهریان حاصل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم تداوم همدلی، راهنمایی، نقدهای منصفانه و دلسوزانه، مشارکت آگاهانه، دانش‌اندوزی و فرهنگ‌پروری را لازمه توسعه و آبادانی این شهر دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری و شورا در راستای اهداف خود با توجه به جایگاه شهر جهرم به عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان فارس اجرای طرح‌های اساسی و زیربنایی را در شهر آغاز کرده است تا از یک سو رفاه و آسایش همشهریان، مسافران و گردشگران را تأمین کند و از طرفی بر زیبایی روزافزون شهر بیفزاید.

واقفی با اشاره به ایجاد چند پروژه بزرگ تجاری و تفریحی در جهرم خاطرنشان کرد: از مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در این طرح‌ها موجبات توسعه و پیشرفت این شهر را فراهم کنند. 

پایان پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول