اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رأی اعتماد اعضای مجمع

مرادی رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم با برگزاری مجمع انتخابات این هیئت در حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم انتخاب شد.

مرادی رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی قم حمیدرضا خمجانی دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی، عباس جهان‌بینی مدیرکل تربیت‌بدنی استان قم و سایر اعضای مجمع این هیئت حضور داشتند و واجدین شرایط رأی دادن، محمدعلی مرادی را به عنوان رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی استان قم انتخاب کردند.

اعضای مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان قم پنجشنبه شب در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم گردهم آمدند و در نهایت تمامی واجدین شرایط رأی دادن آراء خود را به نام محمدعلی مرادی به صندوق انداختند.

پس از مدت کوتاهی که علی فرهمندموحد رئیس سابق هیئت نجات غریق و غواصی استان قم از ریاست این هیئت کنار رفت و به سرپرستی هیئت والیبال استان قم منصوب شد، اداره هیئت نجات غریق و غواصی قم به صورت سرپرستی انجام شد تا انتخابات مجمع تعیین‌کننده رئیس جدید آن باشد.

تنها کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان قم در مجمع انتخابات این هیئت محمدعلی مرادی بود که طی آن مرادی از جمع 17 رأی اعضای مجمع این هیئت، تمام آراء را به خود اختصاص داد و رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم شد.

مجمع انتخابات هیئت نجات غریق استان قم در حالی برگزار شد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، ریاست این هیئت بر عهده علی فرهمند موحد از پیشکسوتان این رشته ورزشی بود و وی تلاش‌های زیادی را برای رشد و توسعه نجات غریق و غواصی قم صورت داد.

از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در هیئت نجات غریق و غواصی استان قم در مدت ریاست فرهمند موحد می‌توان به حضور فعال و جدی ناجیان غریق قم در استخرهای سطح استان به منظور رفاه و ایمنی علاقمندان به شنا و همچنین حضور ورزشکاران قمی این رشته در رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد.

در مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان قم و پس از اینکه انتخاب محمدعلی مرادی قطعی شد، هر کدام از اعضای مجمع انتظارات خود را از رئیس جدید عنوان کردند تا با دستورات دبیر فدراسیون و قول‌های مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان قم این رشته ورزشی که در قم ظرفیت و توانمندی بالایی دارد، حرکت رو به رشدی در پیش بگیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول