اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فارس‌شناسی:

تعامل دستگاه‌های فرهنگی در یادروز حافظ بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فارس‌شناسی گفت: تعامل دستگاه‌های فرهنگی در برپایی برنامه‌های یادروز حافظ امسال بی‌نظیر بود.

تعامل دستگاه‌های فرهنگی در یادروز حافظ بی‌نظیر بود

 منصور طبیعی در حاشیه نشست علمی یادروز حافظ در شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با  اشاره به ویژگی‌های ممتاز یادروز حافظ در سال جاری اظهار داشت: برگزاری یادروز حافظ در سال جاری که با برنامه‌های مختلف تبدیل به یک دهه فرهنگی شد از ویژگی‌های بارز این بزرگداشت است.

مدیرعامل بنیاد فارس‌شناسی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم امسال یادروز حافظ از یک روز به یک دهه تبدیل شد تصریح کرد: تعدد برنامه‌ها و افزایش زمان یادروز باعث شد تا علاقمندان به حافظ امسال بیشتر از این برنامه‌ها بهره ببرند.

وی اضافه کرد: استقبال از نشست علمی استقبال خوبی بود و بر خلاف سایر نشست‌های علمی شاهد حضور پررنگ شهروندان در این برنامه بودیم.

طبیعی خاطرنشان کرد: انتخاب موضوع نشست علمی و مقالات ارائه شده توسط اساتید بسیار کاربردی بود که توانست ارتباط خوبی با علاقمندان به ادبیات برقرار کند.

وی تعامل دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری یادروز حافظ امسال را بی‌نظیر دانست و اضافه کرد: این امر می‌تواند تبدیل به یک تجربه خوب برای برگزاری سایر مناسبت‌های فرهنگی در آینده شود.

مدیرعامل بنیاد فارس‌شناسی ادامه داد: شخصیت عرفانی حافظ و آشنایی او با قرآن و همچنین ارادت وی به ساحت مقدس نبوی باعث محبوبیت فراوان او شده است.

وی در پایان ابراز داشت: می‌توان از شیوه و بیان حافظ برای معرفی و دفاع از آموزه‌های دینی و مقدسات اسلامی در عرصه بین‌المللی بهره برد.

به گزارش فارس، نشست علمی یادروز حافظ با موضوع "فرهنگ عامه" امروز با سخنرانی صابر امامی، محمود براتی، ابراهیم قیصری، لطف‌الله یارمحمدی، میرجلال‌الدین کزازی، عباش عشوری نژاد، مریم پرهیزگاری و محمدرضا خالصی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول