اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد

بررسی قانون عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس

خبرگزاری فارس: رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: با تلاش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی دو قانون عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تدوین شده و به زودی در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی قانون عفاف و حجاب در صحن علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کاظم جلالی در دیدار اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با آیت‌‌الله صافی‌گلپایگانی در سخنانی به اهداف تشکیل این فراکسیون اشاره کرد و اظهار داشت: فراکسیون رهروان ولایت با عضویت 190 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و تلاش می‌کند تا بتواند در زمینه عملی کردن منویات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات و مسائل فرهنگی در کشور تاکید کرد: در حال حاضر با تلاش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی دو قانون عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر تدوین شده است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: به زودی این دو قانون مهم در صحن علنی مجلس مطرح شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات در خصوص نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان اظهار کرد: در خصوص نرخ خرید تضمینی گندم قیمت را از 420 تومان به 520 تومان ابلاغ کرده و این مسئله را به دولت اعلام کرده‌ایم ولی از اجرای آن خودداری شده است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه و حمایت از تولید ملی و نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: در این زمینه طرح حمایت از تولید ملی از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده و جزئیات این طرح تا دو هفته دیگر در مجلس مطرح خواهد شد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به وجود تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی باید در داخل کشور سیاست تسهیل را پیش بگیریم تا شاهد رونق هر چه بیشتر بخش تولید باشیم.

شایان ذکر است اعضای فراکسیون رهروان ولایت امروز در سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات مکارم‌شیرازی، صافی‌گلپایگانی و نوری‌همدانی و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول