اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان خبر داد

سالانه 10 تا 12 میلیارد تومان به طرح آبرسانی کاکارضا اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سالانه 10 تا 12 میلیارد تومان به طرح آبرسانی کاکارضای خرم‌آباد اختصاص می‌یابد.

سالانه 10 تا 12 میلیارد تومان به طرح آبرسانی کاکارضا اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی امید سیفی صبح امروز در جریان بازدید از طرح آبرسانی کاکارضا خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تامین 55 میلیون متر مکعب آب شهر خرم‌آباد از اهداف اجرای این طرح است، گفت: در حال حاضر سالانه 100 تا 120 میلیارد ریال به این طرح اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: اتمام و بهره‌برداری از طرح سد و تونل کاکارضای خرم‌آباد نیازمند بیش از دو هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار است.

سیفی یادآور شد: طرح انتقال آب کاکارضا دارای پنج پروژه است که در حال حاضر تونل انتقال آب به طول سه هزار و 111 متر و تاسیسات وابسته به آن اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: در صورت موافقت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهوری با حضور شرکت عمران نیرو در طرح انتقال آب کاکارضا و افزایش سرعت روند اجرای طرح، طرح سد و تونل کاکارضا طی چهار تا پنج سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه دارای دو سد، سامانه انتقال آب به طول 20 کیلومتر و شبکه آبرسانی هفت هزار و 300 هکتاری است که اتمام آن تا حدودی زمان‌بر شده است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول