اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت در تجمع ضد آمریکایی فرهنگیان و دانش‌آموزان:

مشکل اصلی استکبار جهانی ترس از گسترش اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت در تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) گفت: مشکل اصلی استکبار جهانی و ریشه دشمنی‌ها ترس از گسترش اسلام است.

مشکل اصلی استکبار جهانی ترس از گسترش اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دانش‌آموزان و فرهنگیان مدارس دخترانه شهرستان پاکدشت و جمعی از کارمندان اداره آموزش و پرورش با تجمع در مقابل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان خشم و انزجار خود را از توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی اعلام داشتند.

حجت‌الاسلام لزومی ضمن ابراز خرسندی از اقدام خودجوش دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان در این تجمع گفت: آیات قرآن در بسیاری از موارد نشانگر مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است و زمان همیشه شاهد رویارویی، ایستادگی و مبارزه متقابل حق و باطل بوده است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه دشمنان اسلام هیچ‌گاه دست از مبارزه و دشمنی با اسلام برنداشته و نمی‌دارند، اظهار داشت: اگر مسلمانان فکر کنند که دشمنان اسلام دست از دشمنی برداشته‌اند، این خیال خامی است و باعث عقب ماندگی خواهد شد.

امام جمعه پاکدشت افزود:  دشمنان شب و روز در فکر این هستند که ریشه اسلام را بخشکانند و در هر زمان به اقتضای حال و زمان از

لزومی ادامه داد: همان طور که دشمنان روزی از تبلیغات رسانه‌ای منفی بر ضد پیامبر (ص) استفاده می‌کردند، متوسل به جنگ نظامی می‌شدند و از تصمیمات ظالمانه و خصمانه علیه اسلام استفاده می‌کردند، امروز هم با استفاده از ابزارهای جنگ نرم دست از مقابله با اسلام و ریشه‌های مستحکم اسلام در قلوب مسلمانان جهان دست برنداشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هدف اصلی دشمن نابودی پرچم اسلام، مسجد، محراب، اذان و نماز است و آنان با اصل اسلام مشکل دارند.

وی مشکلات و مسائل هسته‌ای را بهانه‌ای نشأت گرفته از عدم توانایی دشمنان در مقابل عظمت اسلام دانست و ابراز داشت: دشمنان از اصل اسلام می‌ترسند و به همین خاطر تا حدی مقاومت می‌کند به امید این که روزی مسلمان‌ها بگویند ما کاری به اسلام و رسول‌الله نداریم.

لزومی گفت: استکبار جهانی باید در این آرزو بمیرد و آن را با خود به گور ببرد.

امام جمعه پاکدشت همچنین با اشاره به جنجال رسانه‌ها و سردمداران غربی پیرامون پیشرفت‌های چشم‌گیر ایران در مسائل هسته‌ای اذعان داشت: مسأله هسته‌ای بهانه است، مسأله بمب داشتن نیست، مسأله‌ای که دشمنان از آن می‌ترسند، اصل اسلام است و اگر آنها می‌خواهند اصل اسلام نباشد، به دلیلی ترسی است که از گسترش اسلام دنیای استکبار را فراگرفته است.

این گزارش حاکی است، در پایان این آئین پرچم آمریکا و اسرائیل به نشانه اعتراض و خشم مسلمانان از اقدامات موهن این کشورهای جنایتکار به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول