اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

تدوین طرح نخستین نمایشگاه اکسپو در بوشهر

خبرگزاری فارس: ‌رئیس حوزه هنری بوشهر گفت: ارائه طرح نخستین نمایشگاه اکسپو در استان و چاپ آثار هنرمندان دو اقدام بدیع و جدید از سوی حوزه هنری بوشهر است.

تدوین طرح نخستین نمایشگاه اکسپو در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدحسین سیدزاده عصر امروز در حاشیه این نمایشگاه گفت: واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت روز جهانی کودک و هفته ملی کودک نمایشگاهی با آثار هنرجویان کلاس نقاشی حوزه هنری در گالری سوره برگزار کرده است.

سیدزاده افزود: در این نمایشگاه 45 اثر در رده‌های سنی مختلف از 4 تا 12 سال است که زیر نظر هزاره زندویان با تکنیک‌های مختلف آب رنگ، مداد رنگ، رنگ روغن و... در هنرسرای بهمن آموزش دیده‌اند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا بیست و دوم مهر ماه از ساعت 17 الی 21 در گالری سوره حوزه هنری بوشهر برپا خواهد بود.

رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به فعالیت‌های حوزه هنری بوشهر گفت: حوزه هنری بوشهر در راستای اهداف فرهنگی، هنری و با توجه به رسالت خود برای فراهم کردن زمینه رشد، شکوفایی و گسترش هنر مبنی بر معرفت اسلامی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

سیدزاده اظهار داشت: اهم فعالیت‌های حوزه هنری بوشهر مربوط به واحدهای آفرینش‌های ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای تصویری و موسیقی است و هنرمندانی نامی نیز در این رشته داریم.

وی گفت: از نیمه دوم سال 86 با تغییر و تحولات مدیریتی فعالیت‌های حوزه هنری به گونه‌ای فراگیر رشد کرد و از آن موقع تاکنون تشکیل جلسات راهبردی از اقدامات اولیه برای توسعه برنامه‌های فرهنگ و هنری حوزه هنری به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری بوشهر تصریح کرد: حوزه هنری در ادامه اقدامات نو و بدیع خود، ارائه طرح و تصویب دانشنامه تمدن و فرهنگ استان بوشهر با حمایت و پشتیبانی و تلاش استانداری، ارائه طرح نخستین نمایشگاه اکسپو در استان، چاپ آثار هنرمندان، تولید فیلم، طرح جشنواره‌های فیلم و عکس ارمغان خدمت و ... را انجام داد و اقدامی موفقیت‌آمیز هم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول