اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قرچک:

انزجار مسلمانان از استکبار ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قرچک ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) گفت: انزجار مسلمانان از استکبار ادامه می‌یابد.

انزجار مسلمانان از استکبار ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم انقلابی و شهیدپرور بخش قرچک به همراه جمعی از روحانیون و تنی چند از مسئولان شهرستان و کسبه، فرهنگیان و دانش‌آموزان این بخش در یک راهپیمایی مردمی حمایت و ارادت قلبی خود را نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اعلام نموده و خشم و انزجار خویش را از اهانت‌کنندگان به پیامبر(ص) اعلام کردند.

این مراسم از مقابل مسجد جامع قرچک تا اداره آموزش و پرورش قرچک برگزار شد و راهپیمایان شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "لبیک یا محمد .... جان‌ها فدای احمد" سر داده و با مشت‌های گره کرده انزجار و خشم خود از اقدام موهن اخیر را ابراز کردند.

امام جمعه و مسئول ستاد برگزاری مراسم‌های ملی و دینی قرچک طی سخنانی در این راهپیمایی اعتراض‌آمیز نسبت به اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت: اندیشه‌های اعتقادی شرقی و غربی رنگ باخته و جاذبه خود را از دست داده است.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی اظهار داشت: غارت‌گران غربی کسانی که قرن‌ها ثروت مردم را غارت کرده بودند، خزانه‌های خود را در اختیار مردم قرار دادند به امید آنکه مانع رشد اسلام شوند، اما چیزی جز حسرت و شکست و سوختن در آتش خشم ملت‌ها نصیبشان نشد.

وی کیفر گناه استکبار را طغیان در گناه دانست و ابراز داشت: استکبار جهانی تصمیم گرفت ریشه اسلام ناب را مورد حمله قرار دهد تا شاید این ریشه را بخشکاند و در نظر مردم بی‌ارزش کند و به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین کرد.

امام جمعه قرچک با اشاره به نخستین اقدام استکبار یعنی اهانت به پیامبر اسلام (ص) به عنوان مقدس‌ترین و موفق‌ترین فرد در نجات انسان‌ها در تاریخ بشریت گفت: اهانت به ساحت پیامبر (ص) اهانت به انسانیت است.

وی اقدام دیگر استکبار را خارج کردن منافقین کوردل از لیست تروریست‌ها دانست و بیان کرد: غربی‌ها از این دستاویز به عنوان ابزاری برای خشمگین کردن ملت ایران استفاده کرده‌اند.

اسماعیلی با اشاره به شدت تحریم‌ها علیه نظام اسلامی یادآور شد: دشمن قصد دارد با فشار اقتصادی بر مردم، نظام اسلامی را از حمایت قدرتمند مردم جدا کند و نظام را از درون متلاشی کند اما هیچ گاه موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که این اقدام دشمنان را آخرین حرکت آن‌ها دانستند که بعد از این برای مسلمانان فتح و پیروزی خواهد بود، افزود: دشمن در حال خشم بر پیامبر اسلام (ص) حمله کرد و در سراسر دنیا اعتراضات، تنفر و انزجار تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که استکبار نسبت به مواضع خود احساس خطر کند و از شیطنت‌هایش دست بردارد.

اسماعیلی با بیان اینکه امام خمینی (ره) موفق شد با ارائه چهره اسلام ناب ذهنیت و فرهنگ اسلامی مردم ایران را تغییر دهد و موجب شود تا فطرت‌های حق‌جوی خفته بیدار شوند، افزود: انقلاب اسلامی باعث شد خشم و آرزوهای نهفته در محرومان و مظلومان در چهره انسا‌ن‌هایی همچون کاوه و عماد مغنیه چون آتشی سوزان جلوه کند.

وی در ادامه امام خمینی (ره) را به وجود آورنده نهضت الهی در قالب انقلاب در زندگی دینی و نظام اجتماعی مردم دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز در این راه در مقابل حوادث گوناگون این کشتی را به طرف اهداف اسلامی هدایت می‌کنند.

امام جمعه قرچک در پایان با اشاره به حرکات وحشیانه صهیونیست‌ها در کارگردانی فیلم موهن گفت: مسلمانان باید اتحاد و همدلی خود را محکم‌تر از گذشته همانند پتکی بر سر استکبار بکوبند که دیگر جرات چنین حرکتی نداشته باشند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول