اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

افزایش 37 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 37 درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

افزایش 37 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 37 درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال جاری تا روز گذشته در سطح استان بوشهر خبر داد.

وی مقدار مواد مخدر کشف شده طی مدت مذکور را یک هزار و 802 کیلو و 214 گرم اعلام کرد و افزود: میزان کشفیات به نسبت مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته است.

عباس‌زاده شناسایی قاچاقچیان عمده و سرباندها را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر نام برد و تصریح کرد: این در حالی است که تعداد زیادی از این افراد شناسایی و تحویل مراجع ذیصلاح داده شده‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و افرادی که به صورت خرد در خرید و فروش مواد مخدر در سطح استان فعالیت دارند را از دیگر برنامه‌های انتظامی استان نام برد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در سال جاری تاکنون یک هزار و 400 نفر را در راستای مواد مخدر دستگیر کرده است که از این تعداد یک هزار و 41 نفر معتاد، 290 نفر خرده‌فروش و توزیع‌کننده ، 58 نفر حمل‌کننده و همچنین 14 نفر قاچاقچی بوده است.

این مقام انتظامی تقویت ایست و بازرسی‌های استان را در راستای برقراری امنیت اجتماعی بسیار دانست و افزود: پلیس استان سعی دارد با تقویت نیرو و امکانات با جدیت در راستای مواد مخدر با جدیت مبارزه کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر به انهدام 38 باند تهیه و توزیع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول