اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

هم‌نوایی متکدیان پاکستانی در کنار متکدیان بومی

خبرگزاری فارس: ورود متکدیان پاکستانی به جمع متکدیان بومی و همنوا شدن این افراد در دریافت کمک‌ از مردم استان ایلام این روزها چهره این استان را به شکلی بد متحول کرده است.

هم‌نوایی متکدیان پاکستانی در کنار متکدیان بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در گذشته مردمان استان ایلام شاهد گدایانی از استان‌های همجوار بوده و حداقل با زبان پارسی به گدایی می‌پرداختند.

در روزهای گذشته و یا به عبارت بهتر در هفته‌های اخیر تعدادی متکدی با زبان خارجی که ظاهرا و بنا به اعلام برخی شهروندان ایلامی با زبان و لهجه پاکستانی به گدایی در شهر ایلام می‌پردازند را شاهد هستیم.

این افراد بدون کوچک‌ترین مزاحمتی از سوی مسئولان امر در استان به گدایی پرداخته و ظاهرا به هیچ قیمتی حاضر به خروج از استان ایلام نیستند.

ظاهرا درآمدهای مردمی این افراد به اندازه‌ای است که روز به روز بر تعدادشان در شهر ایلام افزوده شده و در مقابل چشم مسئولان امر به این حرکت ناپسند در جامعه می‌پردازند.

این افراد با ایجاد مزاحمت برای مردم در معابر شهر ایلام درخواست کمک با لهجه پاکستانی داشته که زیبنده استان ایلام و مردمانش نیست.

امیدوارم مسئولان امر در حوزه‌های مرتبط در نخستین فرصت در خصوص جمع‌آوری و خروج این افراد در استان ایلام تلاش کنند تا چهره ایلام به حالت اولیه خود بازگردد. 

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول