اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

روزانه 6 هزار زائر از مرز خسروی تردد می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: روزانه 6 هزار نفر زائر از مرز خسروی تردد می‌کنند.

روزانه 6 هزار زائر از مرز خسروی تردد می‌کنند

حسین پروین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از مرز خسروی هزار و 286 کامیون تره‌بار به ارزش 6 هزار و 626 میلیون دلار به کشور عراق صادر شده است.

پروین تصریح کرد: ظرف یک ماه گذشته مرز خسروی بازگشایی شد و از در‌های شمالی و جنوبی آن صادرات و در خاک عراق تخلیه صورت می‌گیرد. فعالیت در مرز پرویز‌خان شبانه‌روزی می‌شود.

وی در بخش دیگر از سخنانش افزود: در راستای حل مشکل سیمان‌های فله‌ای که در خاک ایران تخلیه می‌شود، گفت: مشکل تخلیه سیمان‌های فله در خاک ایران حل می‌شود و قرار است‌، این سیمان‌ها در خاک کشور عراق تخلیه شود.

وی با اشاره به اینکه باید مشکل آب شرب در مرز خسروی حل شود، خاطرنشان کرد: از مشکلات در مرز می‌توان به ترانزیت، روشنایی و...اشاره کرد که باید در حل آن تلاش کرد.

وی با بیان اینکه روزانه 6 هزار نفر زائر از مرز‌های خسروی تردد می‌کنند، تصریح کرد: باید ظرفیت عبور و مرور زوار را در این مرز بالا ببریم.

فرماندار قصرشیرین توسعه بازارچه پرویزخان را هدف تمامی دست‌اندر‌کاران استان دانست افزود: توسعه بازارچه پرویزخان در وضعیت خوبی به سر می‌برد و کارهای خوبی برای ساماندهی این بازارچه در حال انجام و شکل‌گیری است.

وی با اشاره به وضعیت فیزیکی بازارچه‌، گفت: دیوار‌کشی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی، سر درهای ورودی و خروجی 25 درصد‌، سرویس بهداشتی 25 درصد، سالن‌های تجاری 25 درصد و سالن مسافربری 5 درصد و محوطه‌سازی 2 درصد است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول