اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان:

حضور فعال دانشجویان طرح ولایتی در فضای مجازی ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان گفت: دانشجویان طرح ولایتی باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشته باشند.

حضور فعال دانشجویان طرح ولایتی در فضای مجازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی حبیب‌زاده عصر امروز در نخستین جلسه کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان درباره اهداف و ماموریت‌های این کانون اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این کانون ارتباط مستمر با دانشجویان بسیجی طرح ولایتی است.

وی برنامه‌ریزی برای ارتباط مستمر با دانشجویان طرح ولایتی را از اهداف این کانون دانست و گفت: یکی از اهداف ما ارتباط و آشنایی بیشتر دانشجویان طرح ولایتی با یکدیگر و ایجاد شبکه قوی از نیروهای طرح ولایتی در سراسر استان است.

مسئول کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه باید در راستای به‌روز کردن دانش و معلومات دانشجویان طرح ولایتی تلاش کرد، افزود: از دانشجویان طرح ولایتی به عنوان سرگروه و مربی حلقه‌های صالحین استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: پاسخگویی به شبهات و پرسش‌های جدید دانشجویان، نقد کارشناسانه بسیج دانشجویی و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از دیگر اهداف و برنامه‌های ماست.

حبیب‌زاده با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده تصریح کرد: توجه به انتخابات سال آینده با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی با محورهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای از دیگر فعالیت‌های این کانون است.

وی با بیان اینکه دانشجویان طرح ولایتی باید حضوری فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، گفت: برگزاری جلسات بصیرتی از دیگر برنامه‌های کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان است.

این مسئول از برگزاری نخستین نشست دانشجویان طرح ولایتی در صبح روز 19 مهر سال جاری در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه گیلان خبر داد و بیان کرد: در این نشست درباره برنامه‌های آینده کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی گیلان بحث و گفت‌وگو می‌شود.

وی تبادل نظر درباره نظام تربیتی صالحین را از دیگر محورهای این نشست دانست و یادآور شد: در این نشست با حضور سخنرانی‌هایی به انتخابات آینده با توجه به تهدیدات داخلی و خارجی به ویژه از منظر اقتصادی نگاهی خواهیم داشت.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول