اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا خبر داد

پیشوا نخستین شهرستان‌ در نصب دوربین‌های امنیتی شهری

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: شهرستان پیشوا به‌ عنوان نخستین شهرستان‌ استان تهران در راه‌اندازی دوربین‌های امنیتی شهری در نقاط مهم است و از این سیستم‌ها می‌توان برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

پیشوا نخستین شهرستان‌ در نصب دوربین‌های امنیتی شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش نشست صمیمی محمد ابراهیمی معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری تهران با کارکنان فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد.

بهرام ستاری در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از شورای معاونان و کارکنان فرمانداری اظهار داشت: به لطف حضرت حق تا به امروز با توجه به کمیت نیروی انسانی موجود در این فرمانداری، هیچگاه بحث کیفیت کاری را به زمین نگذارده و خوشحال هستیم که امروز سربلند در پیشگاه خدای متعال، شهدا و نظام جمهوری اسلامی با تلاش و جدیت حرکت کرده‌ایم.

فرماندار پیشوا بیان داشت: از زمان آغاز به کار فرمانداری، بر اساس وظایف محوله روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته و با تمام توان چرخ حرکت این شهرستان در رشد و توسعه در حرکت بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: در بحث ارتباط مردمی در شهرستان به ‌عنوان اولویت اول کاری معاونان و بخشداران و کارکنان این فرمانداری، می‌توان گفت 60 درصد کار این عزیزان را ارتباط مردمی از جمله شرکت در نماز جمعه و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی، بازدیدهای میدانی شهری، بازدید روستایی، برگزاری هفتگی ملاقات‌های مردمی در ادارات و فرمانداری پیشوا تشکیل می‌دهد.

ستاری با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهرستان پیشوا در سال جاری افزود: بهره‌برداری از متروی شهرستان تا پایان سال 92،  افتتاح راه‌های ارتباطی پیشوا به سه راه عباس‌آباد علاقمند، قم، گرمسار، شریف‌آباد از جمله پروژه‌های مهم پیشوا است که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند و به دنبال آن هستیم که از این پروژه‌های عمرانی در پروژه‌های مهر ماندگار شهرستان پیشوا استفاده شود.

فرماندار شهرستان پیشوا تصریح کرد: شهرستان پیشوا به‌عنوان نخستین شهرستان‌ استان تهران در بحث راه‌اندازی دوربین‌های امنیتی شهری در نقاط مهم است و از این سیستم‌ها می‌توان برای پایش اطلاعات امنیتی مورد نیاز برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد این فرمانداری در برنامه‌های سرشماری سال 1390 و انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان پیشوا در بحث انتخابات با تمام توان در به روز بودن سیستم‌های رایانه‌ای تا آخرین لحظات برگزاری انتخابات به‌عنوان شهرستان برتر بود و مشارکت 72 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات سال گذشته خود نشان از عملکرد مناسب و رضایت‌مندی مردم دارد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول