اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام:

ساماندهی ورودی‌های ایلام اولویت‌ فرمانداری است/انتشار سریع اخبار نشانه پویایی خبرگزاری فارس است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایلام گفت: ساماندهی ورودی‌های ایلام از سه مسیر کرمانشاه ـ ایلام، مهران ـ ایلام و سرابله ـ ایلام از دیگر اولویت‌های کاری فرمانداری ایلام است.

ساماندهی ورودی‌های ایلام اولویت‌ فرمانداری است/انتشار سریع اخبار نشانه پویایی خبرگزاری فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ولی‌الله حیاتی صبح امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام اظهار داشت: خبرگزاری فارس از خبرگزاری‌های فعال و قابل استناد و اعتماد بوده که جای تقدیر و تحسین دارد.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس در انتشار خدمات دولت به مردم استان از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این راستا گام‌های بلندی برداشته است و انتشار سریع اخبار از نشانه‌های پویایی خبرگزاری فارس است.

این مسئول اضافه کرد: رویه‌ای که خبرگزاری فارس در پیش گرفته مورد قبول آحاد جامعه بوده که امیدواریم این رویه با شدت هرچه‌ تمام‌تر استمرار داشته باشد.

حیاتی تصریح کرد: رمز موفقیت خبرگزاری فارس در استان ایلام ارتباط تنگاتنگ با مردم و مخاطبین، انتشار صادقانه اخبار، ارتباط سالم با مسئولان استانی در همه بخش‌ها و ... است. 

فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به اولویت‌های کاری خود در مسئولیت جدید گفت: پیگیری مطالبات عمومی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های کاری اینجانب در مدیریت این دستگاه اجرایی است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های مهر ماندگار شامل تکمیل مجتمع پتروشیمی ایلام، ایجاد چهار بانده کردن مسیر ارتباطی ایلام تا حمیل، چهار بانده کردن مسیر ایلام تا مهران، تقویت زیرساخت‌های مرکز استان ایلام به عنوان پیشانی استان از دیگر برنامه‌های اصلی اینجانب است.  

این مسئول اضافه کرد: ساماندهی ورودی‌های ایلام از سه مسیر کرمانشاه ـ ایلام، مهران ـ ایلام و سرابله ـ ایلام از دیگر اولویت‌های کاری فرمانداری ایلام است.

حیاتی تصریح کرد: برای تحقق این پروژه‌های بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده که باید بخشی از این پروژه‌ها تا پایان سال اجرایی و محقق شود.

فرماندار ایلام گفت: کمک به مردم استان ایلام از برنامه‌های اساسی بوده و باید در فرصت باقیمانده دولت دهم به این موضوع همانند گذشته توجه و عنایت شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول