اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم:

انور به مدال برنز پرتاب نیزه ناشنوایان کشور دست یافت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: دو ومیدانی‌کار قمی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی ناشنوایان کشور شد.

انور به مدال برنز پرتاب نیزه ناشنوایان کشور دست یافت

جلال سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های رشته‌های مختلف از بین ورزشکاران ناشنوا از سراسر کشور به مدت چهار روز در شهر قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تیم قم با ترکیبی شش نفره به مصاف حریفان رفت بیان داشت: نفراتی همچون اسماعیل انور، سید محمد میرقیصری و ابوالفضل قنبری در این دوره از مسابقات برای تیم ناشنوایان استان قم با حریفان رقابت کردند و در بین برترین‌ها نیز جای گرفتند.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم با اشاره به کادر مربیگری و سرپرستی تیم دو و میدانی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم عنوان داشت: اعضای این تیم در نهایت با کسب یک نشان برنز به کار خود پایان دادند.

وی خاطر نشان کرد: اسماعیل انور تنها مدال‌آور تیم اعزامی دو و میدانی ناشنوایان استان قم به این دوره از رقابت‌ها بود که در رشته پرتاب نیزه بعد از رقبای خود از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

سعادتمند افزود: در رقابت‌های این رشته محمدشفیع صادقی‌نسب از استان کهگیلویه و بویراحمد با پرتابی به میزان 45 متر و 98 سانتیمتر موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد در حالی که میثم فرزانه از استان اردبیل با 39 متر و 20 سانتیمتر در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی یادآور شد: اسماعیل انور ورزشکار شایسته هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم نیز با پرتابی به میزان 32 متر و 96 سانتیمتر موفق به کسب مقام سوم شد و بدین ترتیب نشان ارزشمند برنز این دوره از رقابت‌ها را به گردن آویخت.

دبیر هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم اضافه کرد: دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی ناشنوایان کشور در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5 هزار متر، 10 هزار متر، 110 متر با مانع، 400 متر با مانع، 3 هزار متر با مانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه گام، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، چهار در 100 متر تیمی و چهار در 400 متر تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول