اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

اعزام 6 هزار ملایری به مناطق عملیاتی کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه ملایر از اعزام 6 هزار ملایری در سال جاری به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌ راهیان نور خبر داد.

اعزام 6 هزار ملایری به مناطق عملیاتی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در ستاد هماهنگی راهیان نور شهرستان ملایر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران در ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل و بررسی است، افزود: این حماسه بزرگ مملو از نکات مختلف و آموزنده‌ای است که با هیچ چیزی قابل قیاس نبوده و سرشار از درس‌ها‌یی است که در تداوم انقلاب نقش بسزایی داشته است.

وی ابراز داشت: دفاع مقدس در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، ایستادگی و مقاومت، مشارکت و وحدت، ایثار و از خودگذشتگی، انسجام و همگرایی، روحیه مشارکت و... قابل بررسی است که همه این نکات قابل استخراج است و به عنوان راهکاری برای همه ما در زندگی امروز لازم و ضروری است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس باید برای نسل امروز بازگو و بازخوانی شود، افزود: در این راستا اجرای طرح راهیان نور در قالب اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی اقدامی بزرگ و حرکتی فرهنگی است که آثار مثبتی در روحیه جوانان این مرز و بوم داشته است.

وی اظهار داشت: با هدف حفظ ارزش‌های دفاع مقدس همه ساله بیش از یک میلیون نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام می‌شوند که در این راستا شهرستان ملایر نیز سال گذشته 5 هزار نفر از دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم را به مناطق عملیاتی اعزام کرد و توانست در بخش اعزام رتبه برتر استان را از آن خود کند.

خیریانپور از اعزام 18 هزار نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور خبر داد و افزود: در این راستا سهمیه شهرستان ملایر 6 هزار نفر است.

وی از اعزام این افراد در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی از 20 مهر امسال خبر داد و گفت: این اعزام‌ها تا فروردین ماه سال 92 ادامه دارد.

فرماندار ملایر با تأکید به مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در شهرستان افزود: همه مدیران و دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در اعزام کاروان‌های راهیان نور داشته باشند و امکانات لازم را برای این افراد مهیا کنند.

وی بر فضاسازی و تبلیغات، تهیه آمبولانس توسط بهداشت و هلال احمر، امکانات رفاهی، حمل و نقل، اعزام روحانی توسط تبلیغات اسلامی، همراهی راویان دفاع مقدس با کاروان‌ها و همکاری بخشداری‌ها و راهداری و... تأکید کرد و گفت: در این حرکت فرهنگی همه باید مشارکت داشته باشند تا به بهترین نحو این اعزام صورت گیرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول