اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال

بیش از 4000 نفر به بافت فرش مشغول هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال گفت: هم‌ اکنون بیش از 4 هزار نفر از اهالی این شهرستان در بافت فرش‌های دستی فعالیت دارند.

بیش از 4000 نفر به بافت فرش مشغول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری خلخال، هوشنگ محمدی از راه‌اندازی شهرک تخصصی فرش در این شهرستان با هدف حمایت از بافندگان فرش دستی منطقه در آینده نزدیک خبر داد.

وی افزود: در شهرستان خلخال  3 هزار نفر در زمینه بافت فرش دارای کارت و شناسنامه شغلی هستند.

این مسئول با اشاره به مرغوبیت و معروفیت فرش خلخال در بازارهای فرش داخلی و خارجی، احیای این صنعت دستی منطقه را از اولویت‌های کاری خود برای توسعه اقتصادی شهرستان خلخال ذکر کرد.

وی با بیان اینکه خدمت در شهرستان خلخال و مردم این منطقه را افتخار خود می‌داند کارمندان فرمانداری خلخال را به تلاش مضاعف در خدمت به مراجعان و تسریع در راه‌اندازی کار ارباب رجوع و تکریم مردم خلخال فراخواند.

محمدی افزود: انتظار می‌رود با تلاش بیشتر از سوی کارکنان فرمانداری سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان رضایت عمومی مردم جلب و گام‌های مثبتی در زمینه محرومیت‌زدایی از چهره شهرستان و ایجاد اشتغال با حل مشکلات اداری مردم برداشته شود.

این مسئول با تاکید بر حفظ شأن و منزلت کارمندی از فعال شدن نظام پیشنهادات در فرمانداری خلخال خبر داد و اجرای پروژه بهسازی ساختمان فرمانداری و اداره فرمانداری با چارت سازمانی جدید را از برنامه‌های در دست اقدام برای افزایش خدمات ارائه شده به مردم اعلام کرد.

وی افزود: انتظار می‌رود کارشناسان فرمانداری خلخال با افزایش نظارت در اجرای پروژه‌های عمرانی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مجری پروژ‌ه‌‌های عمرانی منطقه را در بهره‌برداری به موقع از این طرح‌ها یاری کنند.

سرپرست فرمانداری خلخال حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال، توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و راه‌اندازی شعبه‌ای از دانشگاه محقق اردبیلی در خلخال با اولویت رشته‌های صنعت و معدن، راه‌اندازی شهرک‌اداری خلخال، جمع‌آوری ادارات و موسسات دولتی پراکنده در یک محل مناسب، احیای صنعت چوب در خلخال را با راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌های کوچک و بزرگ فرآورده‌های چوبی را از جمله برنامه‌های در دست اقدام فرمانداری خلخال برای توسعه شهرستان و خروج آن از بن بست فعلی ذکر کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول