اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان‌ راهیان نور صورت گرفت

اعزام 450دانش‎آموز شهرکردی به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: 450 دانش‎آموز در قالب سومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان شهرکرد ظهر امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

اعزام 450دانش‎آموز شهرکردی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری در مراسم اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرستان شهرکرد اظهار داشت: هدف از اعزام دانش آموزان به سرزمین‌های نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تمرین عملی درس آمادگی دفاعی است.

محمدعلی مرادی افزود: تاکنون 1500 دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان از شهرستان شهرکرد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شده و این اعزام‌ها تا 160 کاروان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان اعزامی از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در مناطق شلمچه، دهلاویه، هویزه، خرمشهر، والفجر 8 و کربلای 5 بازدید می‌کنند. 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد و گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور می‌تواند سهم به‌سزایی در انتقال این ارزش‌ها داشته باشد.

مرادی افزود: این کاروان که متشکل از 450 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان و عوامل اجرایی است با 9 دستگاه اتوبوس عازم استان خوزستان می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام  کاروان‌های راهیان نور نقش مهمی در حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس برای این نظام دستاوردهای مهمی به ارمغان آورد که برهمین اساس ضروری است تا در حفظ و حراست از این ارزش‌ها و دستاوردها اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول