اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خواستار شد

تحقق تولید 60 هزار تن قند در شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش خواستار تحقق تولید 60 هزار تن قند در سطح شهرستان شوش شد و گفت: باید این میزان قند در شوش تولید شود.

تحقق تولید 60 هزار تن قند در شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، عبدالرضا سعیدی‌نیا ظهر امروز در جلسه پنجاه‌ودومین دوره متوالی برداشت نیشکر از مزارع شرکت کشت و صنعت هفت تپه شوش اظهار داشت: با تلاش‌های فراوان باید تلاش کنیم تا تولید 60 هزار تن قند را در شرکت کشت و صنعت هفت تپه محقق کنیم.

وی افزود: افزایش تولید در این شرکت به نوعی به خودکفایی و عدم وابستگی کشور به غرب و خارج از کشور تأثیر دارد و به این دلیل باید در این عرصه به صورت جهادی اقدام کرد.

فرماندار شوش افزود: نیشکر به آب فراوان نیاز دارد و به این دلیل باید برای تأمین آب مزارع شرکت کشت و صنعت هفت تپه شوش تلاش بیشتری انجام شود.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا به ایران فشار اقتصادی وارد کند، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی مانند کوه مقابل دشمنان به ویژه استکبار جهانی ایستاده است و به این دلیل دشمن در تلاش‌های خود بار دیگر ناکام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید به آرامش اقتصادی کشور کمک کنیم، افزود: باید تلاش کنیم تا ثبات در اقتصاد حاکم شود و به این دلیل همه مردم و مسئولان باید همکاری کنند.

وی تأکید کرد: اصلی‌ترین سرمایه این شرکت پرسنل خدوم و تلاش‌گر آن است که برای چرخیدن چرخ تولید در کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت کشت و صنعت هفت تپه نخستین شرکت تولید قند در ایران است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول