اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

2500 جوان نهاوندی عازم مناطق عملیاتی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: امسال بیش از 2 هزار و 500 نفر از جوانان نهاوند در قالب اردوهای راهیان نور عازم مناطق عملیاتی شدند.

2500 جوان نهاوندی عازم مناطق عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، خدایار ظفری صبح امروز در نشست هماهنگی اعزام راهیان نور نهاوند اظهار داشت: راهیان نور مهمترین تحول فرهنگی در جامعه است که نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری و شهادت‌طلبی در بین آحاد مردم به ویژه جوانان ایفا کرده است.

وی گفت: کیفی‌سازی و غنای فرهنگی و معنوی این اردوها می‌تواند جامعه را مهیای مقابله همه‌جانبه با تهاجم فرهنگی دشمن کند.

سرپرست فرمانداری نهاوند تلاش دشمن برای دور کردن مردم به ویژه نسل جوان از آرمان‌های والای هشت سال دفاع مقدس را تلاشی بیهوده و عبث خواند و گفت: زمانی که جوان ایرانی مناطق عملیاتی را کربلای ایران می‌نامد چگونه می‌توان او را از فرهنگ جهاد و شهادت دور کرد؟

وی هشت سال دفاع مقدس را دوران سراسر شور و حماسه خواند و ابراز داشت: باید در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده بود و در این راه هوشیاری و بصیرت را سرلوحه کار خود قرار داد.

ظفری افزود: امسال راهیان نور برای دانش‌آموزان پایه دبیرستان که درس آمادگی دفاعی را دارند به صورت عملی با حضور در مناطق عملیاتی در قالب 11 کاروان به مدت سه روز برگزار می‌شود و در هر کاروان یک نفر راوی، یک نفر پاسدار و یک نفر روحانی، جوانان را در این اردو همراهی می‌کنند.

وی جوانان ایرانی را تشنه حقایق انقلاب خواند و ابراز داشت: مسئولان فرهنگی کشور باید در راستای سیراب کردن نسل جوان و آشنا کردن آنها با مفاهیم ارزشمند دوران دفاع مقدس تلاش داشته باشند.

سرپرست فرمانداری نهاوند به آمادگی همه عوامل شهرستان در برگزاری هر چه بهتر اعزام راهیان نور در نهاوند اشاره کرد و افزود: همه مسئولان موظف‌اند که سپاه و بسیج را در راستای اجرای هر چه بهتر این برنامه یاری کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول