اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن با جنگ نرم به دنبال گسست روابط خانواده‌‌هاست

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: تهاجم فرهنگی یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در چند سال اخیر بوده و با جنگ نرم به دنبال گسست روابط عاطفی و خانوادگی است.

دشمن با جنگ نرم به دنبال گسست روابط خانواده‌‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل عباسی‌ولایی در اردوی فرهنگی بصیرتی خانواده‌های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه ناحیه مراغه اظهار کرد: تهاجم فرهنگی یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران در چند سال اخیر بوده و با جنگ نرم به دنبال گسست روابط عاطفی و خانوادگی است.

وی با بیان اینکه در محیط خانواده باید زوجین رابطه حسنه داشته باشد، افزود: تربیت فرزندان سالم و متدین در محیط خانواده سالم شکل گرفته و آینده فرزند را در تمام مراحل زندگی تضمین می‌کند.

ولایی گفت: نقش مادر در تربیت فرزندان صالح بیشتر بوده و عواطف مادری موجب رشد و تعالی فرزندان در تمام زمینه‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه غرب با نگاه ابزاری و مغرضانه برای زنان، ارزشی برای این قشر بزرگ جامعه قائل نیست، افزود: نظام خانواده در غرب معنی و مفهومی نداشته و بر اساس هوای نفسانی است، و با زن به عنوان کالا و ابزار برخورد می‌شود.

ولایی اضافه کرد: نگاه تبعیض‌آمیز در غرب نسبت به زن تا آنجا ادامه داشته که در اسناد هویتی، جایی برای اصالت فرد و کانون خانواده قائل نیستند.

وی با بیان اینکه همسران پیشکسوتان باید در مواردی همچون تربیت فرزندان، حجاب و عفاف، الگوی جامعه اسلامی باشند، افزود: به برکت اسلام عزیز، مردم کشورمان دارای هویت و شخصیت اسلامی و واقعی بوده و این مسئله در سایه حفظ حجاب و عفت تداوم خواهد یافت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ضمن تاکید بر لزوم شناخت و رصد اندیشه‌های انحرافی از خانواده‌های محترم بازنشستگان خواست با مطالعه مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) زندگانی و اهداف خود را با معنویت و اخلاص دنبال کرده و زمینه سرافرازی بیشتر انقلاب اسلامی ایران را در برابر همه جهانیان فراهم کنند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند، ارتباط زوجین، برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی، تفریحی و تجلیل از برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این اردو بود.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول