اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پازل تیم کهکشانی‌های فوتسال تکمیل شد

آقای گل جهان با قرارداد سفید به تیم دبیری پیوست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز گفت: با پیوستن وحید شمسایی به تیم فوتسال دبیری، پازل تیم کهکشانی‌های فوتسال ایران تکمیل شد.

آقای گل جهان با قرارداد سفید به تیم دبیری پیوست

افشین دبیری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: شمسایی با قراردادی سفید به دبیری پیوست.

وی در خصوص عقد قرارداد با وحید شمسایی، عنوان کرد: با توجه به دوستی چندین ساله‌ای که با وحید داشتم و همچنین شرایط به وجود آمده در فوتسال با شمسایی صحبت کردم و او نیز به علت این رفاقت پذیرفت در تیم فوتسال دبیری تبریز تا پایان فصل بازی کند.

دبیری درباره مبلغ قرارداد شمسایی خاطرنشان کرد: در  مذاکره‌ چندین ساعته‌ای که با شمسایی داشتیم،  وی  پیشنهاد داد که قرارداد چهار برگی امضا کند و مبلغ قرارداد در اختیار خود باشگاه باشد تا در پایان فصل هر مبلغی که مورد رضایت باشگاه بود، به وی پرداخت کنند.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز افزود: شمسایی امروز به تبریز خواهد آمد و قرارداد خود را با باشگاه منعقد خواهد کرد تا با صدور کارت بازی بتواند در ادامه لیگ، تیم دبیری را همراهی کند.

دبیری با اشاره به اینکه شمسایی بازیکن آزاد محسوب می‌شد، افزود: از کمیته فوتسال استعلام گرفتیم و شمسایی با توجه به اینکه بازیکن آزاد به حساب می‌آمد، سهمیه لیگ‌ برتری محسوب نمی‌شد و توانستیم او را به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: جذب شمسایی با نظر مربیان تیم فوتسال دبیری صورت گرفته و مورد استقبال بازیکنان این تیم نیز قرار گرفته است.

وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان

وحید شمسایی فوتسال خود را از تیم پیمان تهران آغاز کرد و سپس به تیم فوتسال استقلال پیوست. شمسایی فصل 2004-2003 به تیم لاتزیو ایتالیا انتقال یافته و یک فصل در این تیم بازی کرد. ارم کیش قم، تام ایران خودرو،  فولاد ماهان و گیتی‌پسند اصفهان باشگاه‌های بعدی این بازیکن مطرح بودند. وی با 150 بازی ملی رکوردار بازی ملی ایران بوده و با 349 گل زده بهترین گلزن جهان در فوتسال است.

در کارنامه وی افتخارات فراوانی همچون بهترین بازیکن آسیا، آقای گل فوتسال آسیا، بهترین بازیکن باشگاه‌های آسیا و عنوان قهرمانی با تیم ملی ایران و باشگاه‌های ایرانی در آسیا به چشم می‌خورد.

وی یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی برزیل بود. 

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول