اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه خبر داد

عقد قرارداد اجرای طرح آزاد راه مراغه هشترود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از عقد قرارداد و تفاهم‌نامه اجرای طرح آزاد راه مراغه هشترود خبر داد.

عقد قرارداد اجرای طرح آزاد راه مراغه هشترود

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری ظهر امروز در طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه اکبر‌آباد در مراغه اظهار کرد: این طرح به طول نزدیک به 92 کیلومتر و با اعتبار اولیه هفت هزار و 500 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بخش خصوصی و وزارت راه و شهرسازی اجرا می‌شود، افزود: به زودی تملک اراضی مسیر این طرح آغاز می‌شود.

دواتگری اظهار کرد: در پی امضای این تفاهم‌نامه، تعیین پیمانکار این طرح برای آغاز عملیات اجرایی و تملک اراضی محدوده آن تا دهه فجر امسال به مناقصه خواهد رفت.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم گفت: 85 درصد شهر مراغه با بیش از 170 هزار نفر جمعیت از شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخوردار است.

منصور صادقی‌اصل با بیان اینکه متوسط برخورداری جمعیت شهر مراغه از شبکه فاضلاب شهری بیشتر از متوسط شهر است، افزود: هم‌اکنون در دو محله «زینال‌آباد» و «پهرآباد» شبکه فاضلاب با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی اجرا می‌شود.

برای اجرای طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه «اکبرآباد» به طول شبکه هزار و 300 متر و بهره‌مندی 231 خانوار منطقه از خدمات این طرح نزدیک به چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول