اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر ارشاد:

خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی از سایر رسانه‌ها جلوتر است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر ارشاد گفت: مردم مهمترین عامل هستند و باید موفقیت را از نگاه مردم ارزیابی کرد که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم خبرگزاری فارس همگام با مردم قدم بر می‌دارد و واقعاً مورد اعتماد مردم است.

خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع‌رسانی از سایر رسانه‌ها جلوتر است

عفت شریعتی عصر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در مدتی که از فعالیت خبرگزاری فارس می گذرد می توان گفت که رسانه‌ای پرکار و قابل اعتماد است.

مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان تاکید کرد: خبرگزاری فارس در عرصه اطلاع رسانی از سایر رسانه‌ها جلوتر است و این رسانه در فعالیت خود یک خستگی‌ناپذیری و پیشرفت سریعی داشته است و در مجموع پرونده عالی و درخشانی دارد.

شریعتی در ارتباط با فارس‌خراسان‌رضوی گفت: خبرگزاری فارس خراسان رضوی با پویایی خوبی در مشهد مقدس فعالیت می‌کند و توانسته در تمام زمینه‌ها حضور پررونق و توانمندی را از خود نشان دهد.

وی به رسانه‌ها پیشنهاد کرد: رسانه‌ها چون به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند باید صداقت و اطمینان بخش باشندبه طوری که جامعه از عملکرد آنها راضی باشد و مردم از رسانه‌ها به عنوان مراجع عالی خبر بتوانند استفاده کنند.

مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان یادآور شد: خبرگزاری فارس حضور پررنگی در عرصه‌های مختلف مانند مردمی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دارد.

شریعتی افزود: مردم مهمترین عامل هستند و باید موفقیت را از نگاه مردم ارزیابی کرد که در حال حاضر مشاهده می‌کنیم خبرگزاری فارس همگام با مردم قدم بر می‌دارد و واقعاً مورد اعتماد مردم است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس با نگاهی به فعالیت‌های خود می تواند نقاط قوت خود را ارتقا دهد وهمچنین از نقاط ضعف خود درس بگیرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول